Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"They have to create a car."

Переклад:Вони повинні створити машину.

2 роки тому

10 коментарів


sanioktorgovisa

"Вони мають створювати машину" я думаю малоб бути так, це ж не доконаний час? Підкажіть будь ласка.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Present Simple - найпростіший час з усіх, вживається регулярно для позначення дій, що відбуваються у теперішньому часі в найширшому сенсі цього слова. Крім того, цей час використовується для опису запланованої дії, що буде виконана у близькому майбутньому. В таких випадках, залежно від контексту, допускається переклад дієслова доконаною формою, якщо це доречно. Наприклад:

"The concert starts at 8 o’clock" – Концерт розпочинається о 8 годині.

але

"When do we board the plane?" – Коли ми сядемо на літак?

1 рік тому

sts0102

Їм потрібно створити автомобіль. Чому не вірно!?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ваш варіант є ближчим до "They need to create a car".

1 рік тому

LaFleur88

ну чому "автомобіль" це помилка??? Я ще розумію,якщо б малося на увазі 'machine'. Слово 'car' -автомобіль,машина!!!

1 рік тому

Halyna_ua
Halyna_ua

Must повинні А тут лише have

1 рік тому

YuriySid

тут модальне дієслово have to - мати тобто повинні

1 рік тому

Halyna_ua
Halyna_ua

а де можна почитати? дякую!

1 рік тому

YuriySid

http://easy-english.com.ua/modal-verbs/ - там далі вибереш "Have to / Have got to"

1 рік тому

AlexandrSh942749

Повинні зробити чим відрізняється від створити? Коли роблять не творять? :)

1 рік тому