1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Hemden sind weiß."

"Meine Hemden sind weiß."

Çeviri:Gömleklerim beyaz.

April 3, 2016

5 Yorum


Nehir457710

Meine die olan artikellerde mein der ve das olan artikellrde kullanilir rica ederim

August 13, 2016

betul958733

Meine ile mein arasındaki lanet olası farkı açıklayabilecek olan var mı?

September 10, 2016

Selcen_Ozturk

(yalın haldeyken)

  • die hemden == meine hemden
  • die Katze == meine Katze
  • das hemd == mein hemd
  • der hund ==mein hund
September 10, 2016

betul958733

Teşekkür ederim

September 10, 2016

gldwZP

Tşkkrler bilen arkadaşların paylaşımları faydalı oluyor

August 26, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.