"Meine Hemden sind weiß."

Çeviri:Gömleklerim beyaz.

April 3, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Nehir457710

Meine die olan artikellerde mein der ve das olan artikellrde kullanilir rica ederim


cimbom1905.

Allah razı olsun bi tek bu şeyi anlayamamıştım


FatmaZehra226784

Sen Galatasaraylımısı


cimbom1905.

Fatma.Zehra226784 ayn hemde bayağı fanatik


betul958733

Meine ile mein arasındaki lanet olası farkı açıklayabilecek olan var mı?


ex_contributor

(yalın haldeyken)

  • die hemden == meine hemden
  • die Katze == meine Katze
  • das hemd == mein hemd
  • der hund ==mein hund

gldwZP

Tşkkrler bilen arkadaşların paylaşımları faydalı oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.