1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Water is food."

"Water is food."

Fordítás:A víz étel.

January 10, 2014

36 hozzászólás


SD-77

Mindig tanul az ember...néha nem csak nyelvet :)


balint178

aha, így már világos :-) a keksz meg drink


RitusEve

Ezen hirtelen én is elcsodálkoztam..... :)


szabcsi980123

Ha a viz étel Akkor az étel az víz


EazyBallin

Minden macska négylábú. De minden négylábú nem macska!


Szidike

Úgy látom most óta.


Balzscsi

Végül is a jeget enni szoktuk


balazsvagyok

A víz élelmiszer, így lenne helyes magyarul. Az étel és az élelmiszer magyarban mást jelent, angolban ugyanazt.


csendzs

Eddig nem is tudtam h a víz étel. :D


Ande2

Miért ?? A sör meg folyékony kenyér . :-)


loorelay

A food az a teljes elelmiszer csoportot jelenti. A német nyelvben is pont igy van hogy Nahrungsmittel vagy Lebensmittel. Hogy ha azt irna h a vizet eszik akkor én is azt mondanám hogy hülyeség az egész :)


jozsefneta

A viz nem is étel


CsonkMria

A víz miért étel?


dydiana2

A viz miota etel??


TorkosPeti

Ez hülyeség a víz nem étel


VidaLuca1

Ez elég nagy baromság


valaki.valahol

3x meg kellet hallgatnom, mert nem igazán állt össze a mondat. Jobb hiján beirtam a "water"-t, ami végül is jó lett, de ilyen a való életben is van hogy hallunk valamit és nem áll össze a kép elsőre:)


szenszab

Ja hát akkor én ezért hízók mint a disznó


MegyesMrk

Ez nem helyes, elirták biztos mert A VIZ NEM ÉTEL HANEM ITAL!!!!!!!!!!!


nrichbay

Marha jó :D a víz étel? nem ital?


Darkcomet

Ennek semmi értelme.


ZoltnLauri

A táplálékot nem fogadta el..


Tunde321

Ez a mondat értelmetlen mert a víz nem egy étel honem ital!!! :-)


Nrismile

A víz étel. Kicsit félve nyomtam rá,hogy jó lesz e,és voala! :D


GoldmannBo

A víz mióta étel nem ital inkább?


LosoncziJe1

A viz étel?? Ital a viz jesszus


KrisztKlau

Na, jó sokat ihattakm ( És nem vízböl.) a készítök ha ilyeneket írnak. ;)


Laura85753

XD miota etel a viz??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.