A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Water is food."

Fordítás:A víz étel.

4 éve

36 hozzászólás


SD-77
SD-77

Mindig tanul az ember...néha nem csak nyelvet :)

4 éve

balint178

aha, így már világos :-) a keksz meg drink

4 éve

RitusEve

Ezen hirtelen én is elcsodálkoztam..... :)

4 éve

szabcsi980123

Ha a viz étel Akkor az étel az víz

3 éve

EazyBallin

Minden macska négylábú. De minden négylábú nem macska!

2 éve

SzCsTunde

Nem mindegyik

1 éve

beneroxana44

Mióta?

4 éve

Szidike

Úgy látom most óta.

4 éve

Balzscsi

Végül is a jeget enni szoktuk

2 éve

balazsvagyok

A víz élelmiszer, így lenne helyes magyarul. Az étel és az élelmiszer magyarban mást jelent, angolban ugyanazt.

3 éve

csendzs

Eddig nem is tudtam h a víz étel. :D

4 éve

Ande2

Miért ?? A sör meg folyékony kenyér . :-)

4 éve

loorelay

A food az a teljes elelmiszer csoportot jelenti. A német nyelvben is pont igy van hogy Nahrungsmittel vagy Lebensmittel. Hogy ha azt irna h a vizet eszik akkor én is azt mondanám hogy hülyeség az egész :)

3 éve

jozsefneta

A viz nem is étel

3 éve

CsonkMria

A víz miért étel?

3 éve

dydiana2

A viz miota etel??

3 éve

TorkosPeti

Ez hülyeség a víz nem étel

3 éve

VidaLuca1

Ez elég nagy baromság

2 éve

valaki.valahol

3x meg kellet hallgatnom, mert nem igazán állt össze a mondat. Jobb hiján beirtam a "water"-t, ami végül is jó lett, de ilyen a való életben is van hogy hallunk valamit és nem áll össze a kép elsőre:)

4 éve

szenszab
szenszab

Ja hát akkor én ezért hízók mint a disznó

1 éve

MegyesMrk

Ez nem helyes, elirták biztos mert A VIZ NEM ÉTEL HANEM ITAL!!!!!!!!!!!

1 éve

hades1990

jesszusom XDD

4 éve

Dallosbence

ez hülyeség

4 éve

nrichbay

Marha jó :D a víz étel? nem ital?

4 éve

TorkosPeti

De a víz ital

3 éve

Darkcomet

Ennek semmi értelme.

4 éve

ZoltnLauri

A táplálékot nem fogadta el..

4 éve

BalzsTth12

Xdddd

3 éve

Tunde321

Ez a mondat értelmetlen mert a víz nem egy étel honem ital!!! :-)

2 éve

Nrismile

A víz étel. Kicsit félve nyomtam rá,hogy jó lesz e,és voala! :D

2 éve

GoldmannBo

A víz mióta étel nem ital inkább?

2 éve

LosoncziJe1

A viz étel?? Ital a viz jesszus

2 éve

KrisztKlau

Na, jó sokat ihattakm ( És nem vízböl.) a készítök ha ilyeneket írnak. ;)

2 éve

Laura85753

XD miota etel a viz??

1 éve