Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"That is not the issue."

Překlad:Tamto není problém.

0
před 2 roky

7 komentářů


Jitka709231
Jitka709231

Může tam být : Tamto není to podstatné. ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ne, to znamená něco docela jiného.

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pouziva se ale bezne s tim vyznamem. Pridam to.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Že se to používá se stejným významem mi nepřijde proti Golden rule jako dostatečný důvod, navíc "issue" naznačuje že to je negativní. "To není to podstatné" může klidně být o něčem pozitivním.

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Issue"ale nijak nemusi naznacovat ze je to neco negativniho.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Nevadí, alespoň jsem se zase něco dozvěděl.

0
před 2 roky

Filomena.Prvni

Nu - s překladem mám trochu problém. Co kupříkladu "Žádný problém!" či "TO není problém."?

0
Odpovědětpřed 5 měsíci