"Thatisnottheissue."

Překlad:Tamto není problém.

před 2 roky

7 komentářů


Jitka709231
Jitka709231

Může tam být : Tamto není to podstatné. ?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ne, to znamená něco docela jiného.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pouziva se ale bezne s tim vyznamem. Pridam to.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Že se to používá se stejným významem mi nepřijde proti Golden rule jako dostatečný důvod, navíc "issue" naznačuje že to je negativní. "To není to podstatné" může klidně být o něčem pozitivním.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Issue"ale nijak nemusi naznacovat ze je to neco negativniho.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Nevadí, alespoň jsem se zase něco dozvěděl.

před 2 roky

Filomena.Prvni

Nu - s překladem mám trochu problém. Co kupříkladu "Žádný problém!" či "TO není problém."?

před 10 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.