1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Our generation likes coffee."

"Our generation likes coffee."

Çeviri:Bizim neslimiz kahve sever.

January 10, 2014

32 Yorum


memox.wfal

Bizim neslimiz kahve gibidir :)


mizinamo

"Our generation is like coffee" yazdınız.


elf3107

s takısı neden geliyomuş?


dont-give-up

like yerine neden likes hâlâ anlamış değilim lakin zamanka oturur diye düşünüyorum.


Dilara924399

Ağaç tekildir. Birsürü ağaç topluluğu her ne kadar çoğul gelse de "orman" a da tekil deriz. Nesil de aynı şekilde tekil olarak düşünülmüş.


IlkerYetki

Bizim jenarasyon diye yazdım kabul etti. Nesil yazmadım


rem602041

Çünkü aynı anlama gelyor


Mangulay

Mikrofon algılamıyor acaba aynı sıkıntıyı çeken var mı? :(


Mangulay

Sorun çözüldü arkadaşlar. Cümleyi söyleyin diyormuş. Ben tercümesini söylüyordum :D :D


Ezel478287

Yok ben de ama annem de oluyor arada


mrv.k1

Biz kahve sever nesiliz i kabul etmesi gerekmezmi


burak548861

Bizim neslimiz kahve sever dedim yanlış dedim


salih633041

"Bizim kuşağımiz" i da kabul ediyor


NehirStolu

Bu nesil kahveyi sever yazdım olmadı biri anlatabilirmi


EdaNurUzer1

"Our" bizim anlamına geliyor çünkü


qwertyali

likes kelimesi yerine like olsa olmazmıydı likes sanırsam 3. tekilde kullanılır.


incikin_

Baştaki "our" kelimesi sizi yanıltmasın;

"We" (biz) tek başına olsaydı "like" derdik .
Ama "our generation" (bizim neslimiz) tekil bir özne. It gibi düşünerek yükleme "-s" getiririz.

We like coffee.
Our generation likes coffee.


NazmiyeGln

Bizim nesil kahve icer neden degil


EdaNurUzer1

İçer olması için drink gelmesi lazım :)


m.denizgencer

Ben bunun hatalı olduğunu düşünüyorum. Bizim nesil derken kastettiği bizim zamanımızda doğan insanlardır. Belli bir grubu kasteden bir söz. Yani anlam bakımından çoğul. "Our generation" da zamir "it" değil "we" olmalıdır. Yani fiili "likes" olarak değil "like" olarak kullanmalıyız. Şayet tersi doğru ise biri bana bunun mantığını açıklasın.


XanimEhmed

Jenerasyon da ne demekdi goresen


yusuf258455

Caffee yerine coffee yazdım kabul etmedi ne saçma iş


FratDal

Yazılmıyor yyyyyyaa


AhmetKl630279

Bizim nesil ☕ seviyor nasıl yanlış abi


iremnaz916508

Hemde ne severiz.hele hele dets yaparken gecelere kadar


BinnurZynp

Soyumuz kelimesini neden kabul etmiyor? Yani "Bizim soyumuz kahveyi sever" cevabıda doğru olmalı bence


rem602041

Nesil.ve soy aynı şey değildir


HazalSnmez1

Jenerasyon diyoduk biz bi de türkçenizi düzeltir yazmaları lazım uygulamanın açıklama kısmına


umutali16

Bizim neslimiz kahve içer


mazlum775153

Ömrü boyunca nesli ile ilgili bir cümle kurmuş olan var mi


Mustafa345669

Bizim neslimiz kahveyi sever olmazmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.