"Our generation likes coffee."

Çeviri:Bizim neslimiz kahve sever.

January 10, 2014

28 Yorum


memox.wfal

Bizim neslimiz kahve gibidir :)

July 24, 2015

mizinamo

"Our generation is like coffee" yazdınız.

August 4, 2015

elf3107

s takısı neden geliyomuş?

February 27, 2015

dont-give-up

like yerine neden likes hâlâ anlamış değilim lakin zamanka oturur diye düşünüyorum.

August 5, 2015

Dilara924399

Ağaç tekildir. Birsürü ağaç topluluğu her ne kadar çoğul gelse de "orman" a da tekil deriz. Nesil de aynı şekilde tekil olarak düşünülmüş.

September 1, 2015

Mangulay

Mikrofon algılamıyor acaba aynı sıkıntıyı çeken var mı? :(

November 25, 2015

Mangulay

Sorun çözüldü arkadaşlar. Cümleyi söyleyin diyormuş. Ben tercümesini söylüyordum :D :D

November 25, 2015

Ezel478287

Yok ben de ama annem de oluyor arada

August 22, 2017

mrv.k1

Biz kahve sever nesiliz i kabul etmesi gerekmezmi

January 18, 2016

burak548861

Bizim neslimiz kahve sever dedim yanlış dedim

April 6, 2016

IlkerYetki

Bizim jenarasyon diye yazdım kabul etti. Nesil yazmadım

April 7, 2016

salih633041

"Bizim kuşağımiz" i da kabul ediyor

April 26, 2016

NehirStolu

Bu nesil kahveyi sever yazdım olmadı biri anlatabilirmi

July 27, 2016

EdaNurUzer1

"Our" bizim anlamına geliyor çünkü

August 22, 2017

qwertyali

likes kelimesi yerine like olsa olmazmıydı likes sanırsam 3. tekilde kullanılır.

August 7, 2016

incikin_

Baştaki "our" kelimesi sizi yanıltmasın;

"We" (biz) tek başına olsaydı "like" derdik .
Ama "our generation" (bizim neslimiz) tekil bir özne. It gibi düşünerek yükleme "-s" getiririz.

We like coffee.
Our generation likes coffee.

August 7, 2016

NazmiyeGln

Bizim nesil kahve icer neden degil

October 2, 2016

EdaNurUzer1

İçer olması için drink gelmesi lazım :)

August 22, 2017

m.denizgencer

Ben bunun hatalı olduğunu düşünüyorum. Bizim nesil derken kastettiği bizim zamanımızda doğan insanlardır. Belli bir grubu kasteden bir söz. Yani anlam bakımından çoğul. "Our generation" da zamir "it" değil "we" olmalıdır. Yani fiili "likes" olarak değil "like" olarak kullanmalıyız. Şayet tersi doğru ise biri bana bunun mantığını açıklasın.

November 13, 2016

XanimEhmed

Jenerasyon da ne demekdi goresen

March 3, 2017

yusuf258455

Caffee yerine coffee yazdım kabul etmedi ne saçma iş

March 18, 2017

FratDal

Yazılmıyor yyyyyyaa

May 2, 2017

AhmetKl630279

Bizim nesil ☕ seviyor nasıl yanlış abi

September 30, 2017

iremnaz916508

Hemde ne severiz.hele hele dets yaparken gecelere kadar

November 19, 2017

BinnurZynp

Soyumuz kelimesini neden kabul etmiyor? Yani "Bizim soyumuz kahveyi sever" cevabıda doğru olmalı bence

January 5, 2018

HazalSnmez1

Jenerasyon diyoduk biz bi de türkçenizi düzeltir yazmaları lazım uygulamanın açıklama kısmına

March 24, 2018

umutali16

Bizim neslimiz kahve içer

August 30, 2018

UMUTAL13

Çok saçma...

September 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.