"Ourgenerationlikescoffee."

Çeviri:Bizim neslimiz kahve sever.

4 yıl önce

68 Yorum


memox.wfal

Bizim neslimiz kahve gibidir :)

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Our generation is like coffee" yazdınız.

3 yıl önce

Leylism

Kahve sever. İngilizce bilmiyorsunuz gibi

1 yıl önce

xD3cfblw

Sanki sen karıştırmadin

4 ay önce

asmindiangelo

orada kaç dil var sayamadım

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Güçlü dil "sadece" altı tane.

2 yıl önce

AhmKarlas

merhabalar üniversitede dil mi okuyorsunuz? nasıl bu kadar dil kastınız :D

2 yıl önce

Ezel478287

Bir dil var tatlım

1 yıl önce

elf3107

s takısı neden geliyomuş?

3 yıl önce

imanaz1

Our biz demek.Our kelimesinin tekili I am olduğuna göre , like de I am gibi tekil ya , işte:Our : çoğul. I am da tekil.Eeeee, zaten like deki es takısı aldığına göre çoğul.Yani our çoğul olduğunda çoğul alması gerekir! Anladınız mı beni şimdi?

2 yıl önce

TirrekJojuk
TirrekJojuk

Çünkü bizim neslimiz derken, bizim neslimiz ne olur?? Tabiki de ''O'' olur. Peki ''O'' ne olur? Tabiki de s takısı alır :D

2 yıl önce

dont-give-up

like yerine neden likes hâlâ anlamış değilim lakin zamanka oturur diye düşünüyorum.

3 yıl önce

Dilara924399

Ağaç tekildir. Birsürü ağaç topluluğu her ne kadar çoğul gelse de "orman" a da tekil deriz. Nesil de aynı şekilde tekil olarak düşünülmüş.

3 yıl önce

imanaz1

Our : Biz , yani çoğul. Likes de çoğul. O yüzden:-)

2 yıl önce

artisin

'Bizim dönem kahve sever' neden yanlış

3 yıl önce

imanaz1

cunku donem yerine nesil olmaliydi

2 yıl önce

ygdrrasil

"Nesil" ve jenerasyon ayni anlami tasiyan kelimeler.buna ragmen cevabimi kabul etmedi

3 yıl önce

GlahHaneda

Sen t e 2rfr4ŕŕjhggyjgguispijwikeigiiupkjjhhquk99nuijjuhjı9kkkkyys6usiiiqiıi8zookjzjxjjxidjpsps00biiqiiiiu

6 ay önce

Dorataylan

"Bizim zamanımız"da kabul edilebilir mi ?

3 yıl önce

aydintiraki

Bizim nesil kahveyi begenir neden olmuyor

3 yıl önce

serdaro81

Onun için=our generation likes the coffee olması gerekir(the yi gördünüz m7

2 yıl önce

Mangulay

Mikrofon algılamıyor acaba aynı sıkıntıyı çeken var mı? :(

3 yıl önce

Mangulay

Sorun çözüldü arkadaşlar. Cümleyi söyleyin diyormuş. Ben tercümesini söylüyordum :D :D

3 yıl önce

Ezel478287

Yok ben de ama annem de oluyor arada

1 yıl önce

mrv.k1

Biz kahve sever nesiliz i kabul etmesi gerekmezmi

2 yıl önce

burak548861

Bizim neslimiz kahve sever dedim yanlış dedim

2 yıl önce

IlkerYetki

Bizim jenarasyon diye yazdım kabul etti. Nesil yazmadım

2 yıl önce

salih633041

"Bizim kuşağımiz" i da kabul ediyor

2 yıl önce

ElmasBeyza

Bence nesil yerine Sülale kelimesini kabul etmelisiniz! Daha cok Türkçe olur.

2 yıl önce

CastleCudle

nesil ile sülale aynı anlama gelmiyor önce Türkçe öğren

2 yıl önce

eren1326

gerçekten bu programla çalışmaktan zevk alıyorum ve programın yapımcılarına dua ediyorum ama bizim neslimiz derken ırkçılık yok dimi varsa çok üzülürüm ki beklemem saygılarımla

2 yıl önce

NehirStolu

Bu nesil kahveyi sever yazdım olmadı biri anlatabilirmi

2 yıl önce

EdaNurUzer1

"Our" bizim anlamına geliyor çünkü

1 yıl önce

qwertyali

likes kelimesi yerine like olsa olmazmıydı likes sanırsam 3. tekilde kullanılır.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Baştaki "our" kelimesi sizi yanıltmasın;

"We" (biz) tek başına olsaydı "like" derdik .
Ama "our generation" (bizim neslimiz) tekil bir özne. It gibi düşünerek yükleme "-s" getiririz.

We like coffee.
Our generation likes coffee.

2 yıl önce

AhmKarlas

our, bizim demek. biz çoğul oluyoruz they ve i am karışımı. hiç birine de s takısı gelmiyor. S takısının gelmesinin sebebni nedir acaba? Aşağıda sormuşlar fakat tatmin edici bir cevabı yok?

2 yıl önce

NazmiyeGln

Bizim nesil kahve icer neden degil

2 yıl önce

EdaNurUzer1

İçer olması için drink gelmesi lazım :)

1 yıl önce

m.denizgencer

Ben bunun hatalı olduğunu düşünüyorum. Bizim nesil derken kastettiği bizim zamanımızda doğan insanlardır. Belli bir grubu kasteden bir söz. Yani anlam bakımından çoğul. "Our generation" da zamir "it" değil "we" olmalıdır. Yani fiili "likes" olarak değil "like" olarak kullanmalıyız. Şayet tersi doğru ise biri bana bunun mantığını açıklasın.

2 yıl önce

XanimEhmed

Jenerasyon da ne demekdi goresen

1 yıl önce

yusuf258455

Caffee yerine coffee yazdım kabul etmedi ne saçma iş

1 yıl önce

FratDal

Yazılmıyor yyyyyyaa

1 yıl önce

AhmetKl630279

Bizim nesil ☕ seviyor nasıl yanlış abi

1 yıl önce

iremnaz916508

Hemde ne severiz.hele hele dets yaparken gecelere kadar

1 yıl önce

BinnurZynp

Soyumuz kelimesini neden kabul etmiyor? Yani "Bizim soyumuz kahveyi sever" cevabıda doğru olmalı bence

11 ay önce

HazalSnmez1

Jenerasyon diyoduk biz bi de türkçenizi düzeltir yazmaları lazım uygulamanın açıklama kısmına

8 ay önce

umutali16

Bizim neslimiz kahve içer

3 ay önce

UMUTAL13

Çok saçma...

3 ay önce

MuzafferBa1

'Bizim jenerasyon kahve beğenir'i kabul etmedi.

3 yıl önce

cnytgms

Aynen

3 yıl önce

A.T003

PT23BS KULUBUNE GELIN

11 ay önce

Sonsuzadek...

peki bizim neslimiz kahve sevmez nasıl nedir

3 yıl önce

asdzxvasd

"our generation does not like coffee"

3 yıl önce

Kerem349

Our generation dislikes coffee deolabilir galiba

2 yıl önce

Yunus.Yaman

it,she,he de ''S'' takısı getirilir ama çoğullarda getiriliyor muydu selcan hanım.

we,they,these

3 yıl önce

kronickk

Jjjj

3 yıl önce

AliAras1

Jenerasyonumuz kahve seviyor oldu :)

3 yıl önce

Yusufcuk57

Bizim neslimiz kahveye benzer dedim olmadı ya la :/

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"is like coffee" değil "likes coffee" diye yazıldı.

3 yıl önce

ParnaBeka

Bizim neslimiz, bizim torunlarimiz anlamina gelir. Burada bizim nesil denmeli.

3 yıl önce

R.Corleone

(likes) denilmesini anlamış değilim... neden (like) değil... özne çoğul ama (likes) diyoruz nasıl oluyor bu??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir topluluktan bahsetse de tekil bir özne var. Türkçede de aynı şekilde tekil kullanılır.

4 yıl önce

Mehme_t

Cümlenin öznesi "Bizim nesil". Kendimi çok zorladım ama bu özneye bir türlü tekil diyemedim.

3 yıl önce

Kerem349

nesil tekil nesiller çoğul , ikisinin çoğul olması mantıksız olmaz mıydı

2 yıl önce

MetinBurak

yanlislika biİm yazdim yanlis dedi

3 yıl önce

madamilia

Kahve seven bir nesiliz neden olmuyo ayni sey

3 yıl önce

MehmetGNDZ2

Mesela ben sevmiyorum

3 yıl önce

asdzxvasd

sizin dediğiniz "we are a generation that likes coffee" olur.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.