Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Our generation likes coffee."

Çeviri:Bizim neslimiz kahve sever.

4 yıl önce

34 Yorum


memox.wfal

Bizim neslimiz kahve gibidir :)

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Our generation is like coffee" yazdınız.

3 yıl önce

elf3107

s takısı neden geliyomuş?

3 yıl önce

dont-give-up

like yerine neden likes hâlâ anlamış değilim lakin zamanka oturur diye düşünüyorum.

3 yıl önce

Dilara924399

Ağaç tekildir. Birsürü ağaç topluluğu her ne kadar çoğul gelse de "orman" a da tekil deriz. Nesil de aynı şekilde tekil olarak düşünülmüş.

2 yıl önce

artisin

'Bizim dönem kahve sever' neden yanlış

3 yıl önce

imanaz1

cunku donem yerine nesil olmaliydi

2 yıl önce

ygdrrasil

"Nesil" ve jenerasyon ayni anlami tasiyan kelimeler.buna ragmen cevabimi kabul etmedi

2 yıl önce

Dorataylan

"Bizim zamanımız"da kabul edilebilir mi ?

2 yıl önce

aydintiraki

Bizim nesil kahveyi begenir neden olmuyor

2 yıl önce

serdaro81

Onun için=our generation likes the coffee olması gerekir(the yi gördünüz m7

2 yıl önce

Mangulay

Mikrofon algılamıyor acaba aynı sıkıntıyı çeken var mı? :(

2 yıl önce

Mangulay

Sorun çözüldü arkadaşlar. Cümleyi söyleyin diyormuş. Ben tercümesini söylüyordum :D :D

2 yıl önce

Ezel478287

Yok ben de ama annem de oluyor arada

11 ay önce

mrv.k1

Biz kahve sever nesiliz i kabul etmesi gerekmezmi

2 yıl önce

burak548861

Bizim neslimiz kahve sever dedim yanlış dedim

2 yıl önce

IlkerYetki

Bizim jenarasyon diye yazdım kabul etti. Nesil yazmadım

2 yıl önce

salih633041

"Bizim kuşağımiz" i da kabul ediyor

2 yıl önce

eren1326

gerçekten bu programla çalışmaktan zevk alıyorum ve programın yapımcılarına dua ediyorum ama bizim neslimiz derken ırkçılık yok dimi varsa çok üzülürüm ki beklemem saygılarımla

2 yıl önce

NehirStolu

Bu nesil kahveyi sever yazdım olmadı biri anlatabilirmi

2 yıl önce

EdaNurUzer1

"Our" bizim anlamına geliyor çünkü

11 ay önce

qwertyali

likes kelimesi yerine like olsa olmazmıydı likes sanırsam 3. tekilde kullanılır.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Baştaki "our" kelimesi sizi yanıltmasın;

"We" (biz) tek başına olsaydı "like" derdik .
Ama "our generation" (bizim neslimiz) tekil bir özne. It gibi düşünerek yükleme "-s" getiririz.

We like coffee.
Our generation likes coffee.

2 yıl önce

AhmKarlas

our, bizim demek. biz çoğul oluyoruz they ve i am karışımı. hiç birine de s takısı gelmiyor. S takısının gelmesinin sebebni nedir acaba? Aşağıda sormuşlar fakat tatmin edici bir cevabı yok?

1 yıl önce

NazmiyeGln

Bizim nesil kahve icer neden degil

1 yıl önce

EdaNurUzer1

İçer olması için drink gelmesi lazım :)

11 ay önce

m.denizgencer

Ben bunun hatalı olduğunu düşünüyorum. Bizim nesil derken kastettiği bizim zamanımızda doğan insanlardır. Belli bir grubu kasteden bir söz. Yani anlam bakımından çoğul. "Our generation" da zamir "it" değil "we" olmalıdır. Yani fiili "likes" olarak değil "like" olarak kullanmalıyız. Şayet tersi doğru ise biri bana bunun mantığını açıklasın.

1 yıl önce

XanimEhmed

Jenerasyon da ne demekdi goresen

1 yıl önce

yusuf258455

Caffee yerine coffee yazdım kabul etmedi ne saçma iş

1 yıl önce

FratDal

Yazılmıyor yyyyyyaa

1 yıl önce

AhmetKl630279

Bizim nesil ☕ seviyor nasıl yanlış abi

10 ay önce

iremnaz916508

Hemde ne severiz.hele hele dets yaparken gecelere kadar

8 ay önce

BinnurZynp

Soyumuz kelimesini neden kabul etmiyor? Yani "Bizim soyumuz kahveyi sever" cevabıda doğru olmalı bence

7 ay önce

HazalSnmez1

Jenerasyon diyoduk biz bi de türkçenizi düzeltir yazmaları lazım uygulamanın açıklama kısmına

4 ay önce