1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Our generation likes coffee."

"Our generation likes coffee."

Çeviri:Bizim neslimiz kahve sever.

January 10, 2014

69 Yorum


memox.wfal

Bizim neslimiz kahve gibidir :)


mizinamo

"Our generation is like coffee" yazdınız.


LeyliRo

Kahve sever. İngilizce bilmiyorsunuz gibi


xD3cfblw

Sanki sen karıştırmadin


asmindiangelo

orada kaç dil var sayamadım


mizinamo

Güçlü dil "sadece" altı tane.


AhmKarlas

merhabalar üniversitede dil mi okuyorsunuz? nasıl bu kadar dil kastınız :D


Ezel478287

Bir dil var tatlım


elf3107

s takısı neden geliyomuş?


HerifinTeki

Çünkü bizim neslimiz derken, bizim neslimiz ne olur?? Tabiki de ''O'' olur. Peki ''O'' ne olur? Tabiki de s takısı alır :D


imanaz1

Our biz demek.Our kelimesinin tekili I am olduğuna göre , like de I am gibi tekil ya , işte:Our : çoğul. I am da tekil.Eeeee, zaten like deki es takısı aldığına göre çoğul.Yani our çoğul olduğunda çoğul alması gerekir! Anladınız mı beni şimdi?


dont-give-up

like yerine neden likes hâlâ anlamış değilim lakin zamanka oturur diye düşünüyorum.


Dilara924399

Ağaç tekildir. Birsürü ağaç topluluğu her ne kadar çoğul gelse de "orman" a da tekil deriz. Nesil de aynı şekilde tekil olarak düşünülmüş.


imanaz1

Our : Biz , yani çoğul. Likes de çoğul. O yüzden:-)


Mangulay

Mikrofon algılamıyor acaba aynı sıkıntıyı çeken var mı? :(


Mangulay

Sorun çözüldü arkadaşlar. Cümleyi söyleyin diyormuş. Ben tercümesini söylüyordum :D :D


Ezel478287

Yok ben de ama annem de oluyor arada


IlkerYetki

Bizim jenarasyon diye yazdım kabul etti. Nesil yazmadım


mrv.k1

Biz kahve sever nesiliz i kabul etmesi gerekmezmi


burak548861

Bizim neslimiz kahve sever dedim yanlış dedim


salih633041

"Bizim kuşağımiz" i da kabul ediyor


NehirStolu

Bu nesil kahveyi sever yazdım olmadı biri anlatabilirmi


EdaNurUzer1

"Our" bizim anlamına geliyor çünkü


qwertyali

likes kelimesi yerine like olsa olmazmıydı likes sanırsam 3. tekilde kullanılır.


incikin_

Baştaki "our" kelimesi sizi yanıltmasın;

"We" (biz) tek başına olsaydı "like" derdik .
Ama "our generation" (bizim neslimiz) tekil bir özne. It gibi düşünerek yükleme "-s" getiririz.

We like coffee.
Our generation likes coffee.


NazmiyeGln

Bizim nesil kahve icer neden degil


EdaNurUzer1

İçer olması için drink gelmesi lazım :)


m.denizgencer

Ben bunun hatalı olduğunu düşünüyorum. Bizim nesil derken kastettiği bizim zamanımızda doğan insanlardır. Belli bir grubu kasteden bir söz. Yani anlam bakımından çoğul. "Our generation" da zamir "it" değil "we" olmalıdır. Yani fiili "likes" olarak değil "like" olarak kullanmalıyız. Şayet tersi doğru ise biri bana bunun mantığını açıklasın.


XanimEhmed

Jenerasyon da ne demekdi goresen


yusuf258455

Caffee yerine coffee yazdım kabul etmedi ne saçma iş


FratDal

Yazılmıyor yyyyyyaa


AhmetKl630279

Bizim nesil ☕ seviyor nasıl yanlış abi


iremnaz916508

Hemde ne severiz.hele hele dets yaparken gecelere kadar


BinnurZynp

Soyumuz kelimesini neden kabul etmiyor? Yani "Bizim soyumuz kahveyi sever" cevabıda doğru olmalı bence


HazalSnmez1

Jenerasyon diyoduk biz bi de türkçenizi düzeltir yazmaları lazım uygulamanın açıklama kısmına


umutali16

Bizim neslimiz kahve içer


MuzafferBa1

'Bizim jenerasyon kahve beğenir'i kabul etmedi.


artisin

'Bizim dönem kahve sever' neden yanlış


imanaz1

cunku donem yerine nesil olmaliydi


ygdrrasil

"Nesil" ve jenerasyon ayni anlami tasiyan kelimeler.buna ragmen cevabimi kabul etmedi


GlahHaneda

Sen t e 2rfr4ŕŕjhggyjgguispijwikeigiiupkjjhhquk99nuijjuhjı9kkkkyys6usiiiqiıi8zookjzjxjjxidjpsps00biiqiiiiu


Dorataylan

"Bizim zamanımız"da kabul edilebilir mi ?


aydintiraki

Bizim nesil kahveyi begenir neden olmuyor


serdaro81

Onun için=our generation likes the coffee olması gerekir(the yi gördünüz m7


ElmasBeyza

Bence nesil yerine Sülale kelimesini kabul etmelisiniz! Daha cok Türkçe olur.


CastleCudle

nesil ile sülale aynı anlama gelmiyor önce Türkçe öğren


AhmKarlas

our, bizim demek. biz çoğul oluyoruz they ve i am karışımı. hiç birine de s takısı gelmiyor. S takısının gelmesinin sebebni nedir acaba? Aşağıda sormuşlar fakat tatmin edici bir cevabı yok?


A.T003

PT23BS KULUBUNE GELIN


adqsXV

I hate new generation


R.Corleone

(likes) denilmesini anlamış değilim... neden (like) değil... özne çoğul ama (likes) diyoruz nasıl oluyor bu??


Selcen_Ozturk

bir topluluktan bahsetse de tekil bir özne var. Türkçede de aynı şekilde tekil kullanılır.


Mehme_t

Cümlenin öznesi "Bizim nesil". Kendimi çok zorladım ama bu özneye bir türlü tekil diyemedim.


Kerem349

nesil tekil nesiller çoğul , ikisinin çoğul olması mantıksız olmaz mıydı


AliAras1

Jenerasyonumuz kahve seviyor oldu :)


Sonsuzadek...

peki bizim neslimiz kahve sevmez nasıl nedir


asdzxvasd

"our generation does not like coffee"


Kerem349

Our generation dislikes coffee deolabilir galiba


eren1326

gerçekten bu programla çalışmaktan zevk alıyorum ve programın yapımcılarına dua ediyorum ama bizim neslimiz derken ırkçılık yok dimi varsa çok üzülürüm ki beklemem saygılarımla


Yunus.Yaman

it,she,he de ''S'' takısı getirilir ama çoğullarda getiriliyor muydu selcan hanım.

we,they,these


Yusufcuk57

Bizim neslimiz kahveye benzer dedim olmadı ya la :/


mizinamo

"is like coffee" değil "likes coffee" diye yazıldı.


ParnaBeka

Bizim neslimiz, bizim torunlarimiz anlamina gelir. Burada bizim nesil denmeli.


MetinBurak

yanlislika biİm yazdim yanlis dedi


madamilia

Kahve seven bir nesiliz neden olmuyo ayni sey


MehmetGNDZ2

Mesela ben sevmiyorum


asdzxvasd

sizin dediğiniz "we are a generation that likes coffee" olur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.