1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No, I am sorry!"

"No, I am sorry!"

Fordítás:Sajnálom, nem!

January 10, 2014

14 hozzászólás


Mategm

Azt írja: kihagytam egy szót. Honnan kellett volna tudnom, hogy ide kell egy kérek? Ugyebár ez szó szerint: nem, én vagyok sajnál Én azt írtam, nem, elnézést!


Nitram.

Amit írtál arra elvileg elég lenne angolul annyi, hogy "No, sorry!", de itt "No, I am sorry" van. De ez valahol szőrszálhasogatás, ne aggódj a megoldásod mostantól el lesz fogadva!

Abban segíthetsz bármikor, hogyha ilyen és hasonló problémát látsz, azt jelented nekünk, de nem itt, hanem a jelentés gombra kattintva. Akkor egy menü alatt lehet kezelni a problémákat, így meg ki kell keresnem meg emlékeznem is kell hogy melyik leckében van (mivel ez sosincs külön jelezve)!


Mategm

Köszi a választ! Azért nem problémaként jelentettem, mert van annyi hiány az angol tudásomban, hogy nem tudtam, ez hiba-e vagy csak nálam maradt ki valami a tudásból. Ha tudom valamiről, hogy tényleg hiba, azt jelentem, ahogy meg is tettem ennél: The woman eats pork and bread. Itt határozottan éreztem, a válaszom el kellett volna fogadni.


Nitram.

Helyes! Ha nem vagy benne biztos akkor is jelentsd, mert lehet hogy jó! Mi majd elbíráljuk, és ha nem jó max. nem fogadjuk el. Ha meg igen, az neked is jó mert kapsz e-mailt.


nociii

Az elnézés az pardon.szóval ennyit erről.


bpitju

Sziasztok. Az " i am sorry"- mióta nem? Nem azt jelenti hogy elnézést? Köszi a segítseget


nociii

Az azt jelenti hogy bocsánatot kérek vagy sajnálom


hajocska

a bocs miért nem jó??


Zim541626

A bocs akkor lenne jó hogy csak annyi lenne simán oda írva hogy sorryI am sorry ez pedig azt jelenti hogy sajnálom


KknyAnna1

Csak azt nem értem hogy a nem az miért van elöbb?:`(


Mategm

Ugyan rég találkoztam vele, de szerintem elfogadja mindkét sorrendben. Ha nem, akkor jelentsd!


KataSfrny

Nem fogadja el!!!

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.