1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not have a job."

"I do not have a job."

Çeviri:Benim bir işim yok.

April 4, 2016

46 Yorum


hilal.dik

"ben bir işe sahip değilim" olmaz mı


ssbugra

Doğrusu aslında bu .


Mustafa96446013

Aynısını diyecektim yaaa iki anlamada gelir


egekiremiti

Hmmm... Bugünlerde bu lafı kolayca duyabiliriz ve kolayca söyleyebiliriz :D


mert728

"benim bir mesleğim yok" neden olmadı, lütfen yanıt verin.


sawashian

Siz herhangi bir mesleğiniz olmadan vasıfsız bir eleman olarak bir yerde çalışıyor da olabilirsiniz. Meslek ile iş apayrı kavramlardır. Ne kadar da Google Translate 'Meslek'i' 'Job' diye çevirse de 'Meslek'in' sözlükte tam olarak karşılığı 'Professional'dir.


olgeycdwth

kendi doğrusunu istiyor arkadaş :)


cyfmh

işsizim neden olmuyor ???????


MehmetAtma6

Benim yaptığım bir iş yok. ( bu sekilde degilmi tam çevirisi? Do oldugu icin yaptigim demek gerekmiyormu ) Yada. Soru : i have not a job olmasi gerekmiyormu ?


DuruMelin

Ben bu soruya benim bir mesleğim yok dedim fakat kabul etmedi.Vallaha ben İngilizce sınıfında okuyorum ve bize job ı meslek olarak öğrettiler.Yani bilgilerime dayanarak bunu söyledim ama kabul etmedi.Burdan düzeltilmesini rica ediyorum :(


faruk709874

"I am without work " olamaz mı


ferhat.89

işsizim yazdım meraktan lakin olmadı " ı love dou =)"


edaozmennn

"Benim bir mesleğim yok" neden olmuyoo


Afhelios

I am a not have my job ?


Eyup-57

" Ben bir işe sahip degilim. " Bu kabul edilmedi.


enescevik

"İşim yok" olmaz mı?


sawashian

Olmadıysa rapor et düzeltirler.


zeynepgulkan

ben ole yazdim kabul etti


greenterror

''Benim bir mesleğim yok.'' yanıtını kabul etmedi.


yaren586823

Ben meslek sahibi degilim de olmasi lazim


a2xiT7

Ben sana iş verebilirim


yagmur29111

ben bir işe sahip değilim olmaz mı yaa


a2xiT7

Ararsan bulursun.Fili duanı yap.


isabattmani

Ben bir işe sahip değilim... Neden olmadı


AliyevaDuru

Ya ben anlamiyorum, turkceden ingilizceye "meslek"i cevirince job oluyor ama "job"u turkceye cevirince meslek neden olmuyor???


HelinVarol1

Kadın çok hızlı konuşuyor ama ben her dediğini anlıyorum başarılar duolingo bu oyunu yaptığın için...


YakupOnal

Benim bir mesleğim yok cumlesini kabul etmedi.


merzgzel

neden mesleğim yok değil job %90 meslek anlamındaki iş değil mi


Mehmetkaan607628

Eğer report ederseniz cümle çeşitliliği belki artar. Cünkü bu cümle her kapıya çıkıyor


Semih712813

ben bir ise sahip degilim ile benim bir isim yok arasinda ne fark varmis kardesim. en azindan oda bi secenek olaydi da ikileme dusmeyeydik


ataset

Benim bir işim yok değilmi


WearAMaskPlease

Benim bir meslegim yok olmazmi


Sdka77417

"Benim bir mesleğim yok" neden olmuyor ki?!


yldrmmstf

Aynısini yazdim kabul etmedi


SerkanKocabas

Bu soru cümlesi degil mi ? Benim bir işim yok mu ? Olması gerekiyor


Nermin51328

Neden cumlede do var? Boyle olmuyomu? I have not a job .


huriye170562

Benim bir mesleğim yok olamaz mı


ZAFER5362

I have is not a job olmaz mi


dondurmakaymak

Bir işimin olmaması "işsiz" olmam demek. İşsizim de doğru cevap olarak kabul edilmeli.


Ayla_2009_Ayla

Bir kelimesini unutmuşumm


nohutpilav

Benim bir işim yok demek değil mi


TugbaTumer1

Hani 'work' iş 'job' da meslek demekti. Benim bir mesleğim yok dedim kabuk edilmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.