1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A duck is a bird."

"A duck is a bird."

Çeviri:Ördek bir kuştur.

January 10, 2014

105 Yorum


insicamim

"A duck is a bird." Burdaki "a", "the" olsaydı şayet belirli bir ördekten bahsederdi. Fakat "a" öznenin herhangi bir ördek olduğunu ifade etmek için bu şekilde kullanılmıştır!

February 20, 2014

La_Lune

bende katılıyorum çünkü bir ördek bir kuştur biraz anlamsız geliyo

October 1, 2014

Aysu832997

Doğru,ben de demek isterim ki a ve an cumlede islenmez

February 15, 2018

Aysu832997

Doğtu

February 15, 2018

kadertugba

Ayni fikirdeyim bence biraz sacma

June 8, 2015

feryatparis

evet anlamsız ama o zaman a kelimesi olmamalıydı

February 26, 2015

minecraftmehmet

uyuz A yı kulanmak ingilizcede

February 29, 2016

fecriye

Herhangi bir ördek ama

October 20, 2014

imanazKurt

Evet.Herhangi bir ördek.The olmaması normal.Çünkü the belirli.Zıt anlamlılar.Zıt anlamlı dersini görmediniz mi!

May 8, 2016

jedi2236

gördük

January 9, 2017

guldeMre

Ordek bir kustur

January 2, 2015

sawashian

‘A‘ olmazsa olmaz mı?

July 9, 2015

imanazKurt

Olur.

May 8, 2016

rapunzel916218

Katılıyorum

June 3, 2019

adaslan

Buggy let suet

June 22, 2015

kurt_03

Baştaki a mantıksız geldi Bir ördek bir kuştur?

February 10, 2014

imanazKurt

İlla öyle okumasına gerek yok

May 8, 2016

Haydarztrk

Her a bir anlaminda kullanilmazki

September 21, 2014

smelisak

Siz ordakinun aynisini cevirmeye calisirsaniz saten anlamsiz bir sey cikar biraz mantikli dusunerek sorulara cevap verin

August 28, 2014

imanazKurt

Tebrikler★★★★★

May 8, 2016

SirEkmek

Aynen bana da öyle geldi.

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

mantıksız değil, herhangi bir ördek olduğu için

February 22, 2014

kosovalizahit

sadece duck is a bird kullanilmazmiydi

August 14, 2014

Zeynep234567

Ya sahi!

August 23, 2019

fecriye

Anlamı bozulur o zaman

October 20, 2014

jedi2236

karı yakıyo

January 9, 2017

Cidivicivokke66

Ördek bir kuş türüdür demek istemiş sanırım

September 26, 2018

Tuana331585

Ördek bir kuştur çok kolay

October 7, 2017

TanEr767552

Baştaki büyük A nın anlamı nedir o olmadan olmaz mı o

March 6, 2019

berennn1

bir ördek bir kuştur?

October 3, 2018

Oylestr

vermiş yukarıda cevabı bir arkadaş

January 21, 2019

HasanCanTa5

yemin et inan mazdım

June 18, 2019

Melis671454

W

May 5, 2019

Melek909780

Süper

June 15, 2019

HasanCanTa5

tüm yorumları okudum sayılır 100 de 90 sanı aynı şayi iyor

June 18, 2019

Elvin899526

Dogru yazdim yanlis alqiladi. Altdaki cavabla eynilik teskil edir cvbda

July 18, 2019

rojan341621

A duck is a bird

July 22, 2019

FatmaNur314531

Sacma degilmi sizcede

August 14, 2019

Zeynep234567

Resimdeki kedi çok tatlı!!! 《:•-)

August 23, 2019

Cemal506116

Ördek bir kuştur dedim yanlış dedi oysaki kuştur kelimesini o oraya koydu.

August 29, 2019

Cemal506116

Ördek bir kuştur dedim yanlış dedi oysaki kuştur kelimesini kendisi oraya koydu

August 29, 2019

rmzdmr1

A yerine the olaydi iyiydi

August 29, 2015

goksal25

Bencede bir kuştur ördek

November 10, 2015

mbukme

is'in gorevi ne acaba

September 9, 2014

TrkMuzaffer

"bir ördek bir kuştur." açıklaması oluyor. fakat "ördek bir kuştur" diye açıklama verdi. bide bir ördek bir kuştur mantıksız

February 9, 2015

imanazKurt

Biz farkli sekilde ceviri yapiyoruz.

May 8, 2016

Gke153690

Ben dogru yaptim oyuzden bana sorun yokkk

August 12, 2015

Arzugizemm

Bir ördek bir kuştur yazdım doğru dedi tamam doğrudan anlamsız oluyo doğru ördek bir kuş muş ama bunu o yazdığı cümlede hiç anlamadım

September 3, 2015

stelicx.3850

Cümlenin doğru çevirisi "Ördek bir kuştur" olacak :)

September 7, 2015

HasanCanTa5

yukarıda vermiş zaten

June 18, 2019

_KaraKartal_

ben yaptım kolay

December 22, 2015

DoanTopcu

Zaten ingilizce bilmiyoruz bide bizimle oynuyorsunuz ayıptır yaa :)

December 29, 2015

funda766005

İs olmasaydı da aynı anlam olmaz mıydı? Görevi ne ?

January 26, 2016

Mehmet471

The duck is a bird olması gerekiyodu

February 8, 2016

sakura34chan

"The" belirli bir ördek anlamı katıyor "a" ise tüm Ördekler için geçerli

May 18, 2016

Mehmet471

The duck is a bird olması gerekiyodu

February 8, 2016

eda430

bunun nesini tartışıyorsunuz ?

March 15, 2016

HazalSepet2

"Bir ördek bir kuştur".diye cümle olmaz . Baştaki "a" anlamsız geldi . Onu tartışıyoruz .

January 3, 2018

mI7nvxGR

Yanlış. Bir ördek bir kuştur. Doğrusu The Duck is a bird.

April 5, 2016

KaanAkdeni2

bir ördek de bir kuştur yanlış bir cümlemi

May 28, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    Cümle mantıksız bence dünyadaki bütün ördekler kuş değil mi zaten a duck demesine ne gerek var

    June 2, 2016

    [aktif olmayan kullanıcı]

      Sadece duck demeli bEnce

      June 2, 2016

olcaytoo

      Odaklanmayıca " Ördek bir hayvandır" yazdım XD

      June 21, 2016

mehdi198989

      bir ördek bir kuş diye çevirdim ben ama sonuç ördek bir kuştur çıktı nasıl oluyor bu

      June 27, 2016

PamiriaSumiZen

      çok mantklı bir kelime valla mantık fışkırıyo çevirisi özellikle beyin fırtınası valla

      November 28, 2016

Zeynep309640

      Aq su platformu insan gibi ingilizce ogrenmek icin kullanin lan

      October 9, 2018

lalelalelale

      Cümle anlam yönünden yanlış olmus,çünkü ördek bir kanatlıdır ancak kuş degildir.

      May 26, 2017

gkalpfer

      Öğrenebilelim diye konuya ince dokunuşlar yapmışlar anlayabilene bravo ingilizcede başa gelen the ve a ve sona gelen s takıları olmadan bir kelime yazılamıyor bunu anlata bilmek için mükemmel bir örnek hazırlamışlar yani işin içinde bir iş var onu çözünce haaaa dersiniz benim gibi iyi dersler.

      September 1, 2017

OmerHaciog1

      Nedense şu replik geldi aklıma "sizde ki bush'tur bizde ki p*şt

      October 6, 2017

Bir645062

      Ördek bir kuş değil

      October 7, 2017

HasanCanTa5

      ya ne

      June 18, 2019

GnennGeyik

      Çoookkk kolayyy

      December 5, 2017

HazalSepet2

      Aynen Rahmi Acar katılıyorum

      January 3, 2018

emine_-123

      anladımm teşekkürler

      September 29, 2015

beste694345

      Ne farkediyo yaa

      October 13, 2015

BEGM846253

      Ördek bir kuştur

      October 26, 2015

AdalYagmur

      Bu nasil tümce

      December 7, 2015

FedaDeniz

      Bir ördek bir kuş yapatım ama yanlış oldu

      January 2, 2016

Fatim919061

      "Ördek bir kuştur" cumlenin anlamı yok

      March 7, 2016

ulayce

      Is ne anlam katti cumleye

      August 3, 2014

fecriye

      Yardimci fiildiz cumle olmaz i yuzden var

      October 20, 2014

Ervabetul2

      Yalan atiyo lan

      January 17, 2016

galatazeynep

      Bir ordek bir kus

      December 11, 2014

istanbul46

      bir ordek, bir kusdur yazdim kabul etti

      burda is cumleye kattigi anlam nedir

      May 12, 2015

MCosan

      "A duck" derse herhangi bir ördekten bahseder. "The duck" derse bir ördekten bahseder.

      June 27, 2015

Aleyna142177

      "Bir ördek ve bir kuş" olmicakmi

      July 14, 2015

MikaeelHem

      Of pkkhghuhtrtroiiuurewqZxz

      July 31, 2015

GkayDlger

      saçma bir kelime olmuş

      October 3, 2015

iremmelis

      çok mal bir soruuuuuuuuuuu

      November 29, 2015

102794

      BENCE SEN DAHA MALSINNNNNNNNNNNNNN CNM . SORUDA BİR YANLIŞLIK YOK ARKADAŞLAR . HERHANGİ BİR ÖRDEK OLABİLECEĞİ İÇİN ''A'' GELMİŞ

      December 4, 2015

aysesenanur

      Malsın demen çok kaba

      December 21, 2015

aysesenanur

      Belki soruyu anlamadı yada yapamadı

      December 21, 2015

mesutaras1

      I .imlp9o

      January 16, 2016

ErzincanYunus

      Bir ördek bir kuş sandım yanilmişim

      March 10, 2015

asoki123

      Çok saçma anlami var

      June 2, 2015

bbeyza2004

      Bende bir ördek bir kuş yazdım ve benimki yanlış oldu

      June 4, 2015

usufuanik

      "bir ördek bir kuş" cümlesi alternatiftir.

      November 9, 2014

BatuhanKaan

      ?

      July 14, 2015

jentar61

      Her a bir anlamına gelmez ama bazen gelir. Tabii ki gerçek bir sözcüğü one'dır.

      December 13, 2014

zehra06

      Ben ordek ile bir kus yazdim dogru degil mi

      January 25, 2015

SlaAkpek

      Ile yok ki

      March 9, 2015

winxperror

      ''ducks is a bird'' daha mantıklı değilmi ?

      July 11, 2014

adaslan

      ........................................ ÖMER BEY.....................................

      June 22, 2015
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.