Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The children eat the pasta."

Çeviri:Çocuklar makarnayı yer.

0
4 yıl önce

5 Yorum
Tartışma kilitli.


ilkergc

''çocuklar makarna yer'' olması gerekmiyor mu

9
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"the pasta" olunca belli bir makarna oldugundan "makarnayi" oluyor

14
24 yıl önce

omerrifat

"The children eat the pasta" cümlesindeki "children" bölümünün çevirisi "çocuklar" olduğundan son kelimenin "yerler" olması gerekmiyor mu?

-4
4 yıl önce

kont_tmay

Hayır Türkçe'de de anlam karmaşası ve gereksiz ek yaratmamak için çoğul eki kullanmayabiliyoruz.

4
4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ikisi de olur.

-1
4 yıl önce