"Write the question."

Çeviri:Soruyu yaz.

January 10, 2014

13 Yorum


yaliyev

Suali yaz

Doğru mu bu? Türkçe kitaplarda "Kabir suali" gibi ifadeler görmüştüm. Düşündüm belki "sual" kelimesi sizde de kullanılıyor.

January 10, 2014

Selcen_Ozturk

kullaniliyor ama yine cok eski bir kelime :) yani kullanirsan herkes anlar ama neredeyse hic kimse gunluk hayatta sual demez sanki.

zaten bazen Azeri arkadaslar konusurken gecen yuzyildan bir kitap okuyormusum gibi geliyor (kötü bir sey degil bu aksine cok hos bence, sorun Türkcede cok fazla degisiklik yapilmasi, bazi kelimelerin cikarilmaya calismasi vs)

January 10, 2014

renasirinl

Evet ben de azeriyim.sual yazacaktim son anda fark etdim

May 16, 2014

Adminofworld

Bende azeriyim)))

March 9, 2016

Jamil_A

Mence de bir cox kitablarda meselen bele deyilir "sorgu-sualsiz" veya filmlerde hemcinin

June 9, 2015

canberkorg

"Soru yaz" neden yanlış oldu ki?

April 1, 2014

JumanjiN87

The question yazdigi icin yani soru yu

April 23, 2014

marem406235

be yaz soruyu yazdım kabul etmedi türkçede bu tür ifadeler var bu düzeltilmeli

May 12, 2018

EcemKaynar1

Ha soru yaz ha soruyu yaz aynı anlam

August 2, 2018

elif627645

Soru yaz ...olmaz mi

September 3, 2018

netuhafgun

Bu soru konuya uzak gibi

January 1, 2019

mustafa402051

Bende soruyu yaz dedim ama kabul etmedi...

August 10, 2019

perihan186296

Farki devrik olmasi

August 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.