"Write the question."

Çeviri:Soruyu yaz.

4 yıl önce

12 Yorum


PseudoBerliner
PseudoBerliner

Suali yaz

Doğru mu bu? Türkçe kitaplarda "Kabir suali" gibi ifadeler görmüştüm. Düşündüm belki "sual" kelimesi sizde de kullanılıyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullaniliyor ama yine cok eski bir kelime :) yani kullanirsan herkes anlar ama neredeyse hic kimse gunluk hayatta sual demez sanki.

zaten bazen Azeri arkadaslar konusurken gecen yuzyildan bir kitap okuyormusum gibi geliyor (kötü bir sey degil bu aksine cok hos bence, sorun Türkcede cok fazla degisiklik yapilmasi, bazi kelimelerin cikarilmaya calismasi vs)

4 yıl önce

renasirinl

Evet ben de azeriyim.sual yazacaktim son anda fark etdim

4 yıl önce

Adminofworld

Bende azeriyim)))

2 yıl önce

Jamil_A
Jamil_A

Mence de bir cox kitablarda meselen bele deyilir "sorgu-sualsiz" veya filmlerde hemcinin

3 yıl önce

canberkorg

"Soru yaz" neden yanlış oldu ki?

4 yıl önce

JumanjiN87

The question yazdigi icin yani soru yu

4 yıl önce

Selahattin185654

Herkezin yorumusununsevmedim

9 ay önce

Selahattin185654

Ggavdwub1fr3uivhc2eyov1ecvho2evfho2vfeuvg91ovh1wvy1uhwd1u1wdyofovywf1rvyor1wrf1wy9fr1wyy912f68fx2fr1 yy12 r8ty8vg 1wfru gif12r yr12f yi r12 yief. Yi12rugi y gyui12r. Gy 8r12 y8tvuy831t yu8 12fry78 gy r138y g u831 8y1 r2yvq2v6tq2 4 ft78r21 fy8r2 v7tw rvyi wrft8124. F12 ty44. T12gy1 y2t4uig gyr12. Yu82t4. Rt gu12 r y712 rfu w1 f u812 f ui gy i2fy uw g8yqwu gu8w yefwjievfwuiegfqhqefuvqebhiqefbuefr1ghoqefrhtgquegtqeuhqetfhetqjhefqhoeftqjegtqhtqegehqtjebiqetjqeftihetqueftjgqtehoqeftjqfteuqetughtgqebhieto2buqegtbiqethhqegtuegqtu2uegon 2ghuo3g ghit2e th2ei. Gth2ei. Git23 y t23ho 23gti. Ht23 uguot13. 13t u i913 gui13t ou13otgg oguit13. Utgi13o guot31hio t13hi9 13t. Gui135 guit13 gui3t1g ui135 gi 13 tnu23tuo13gtguogo2etug972g4794ty794gy7yg4ot4y744yg77g4y9g7y94ty74tg y7 g4y89. Bt4y89gy89t4 4y89twy79 y79y79y qef7 qegty7 3tgy79 gy79etw. Gye79f. 7 g7 t7 g7w7e gh7wrh7erg 7wr h7ery7y7erhher7 rherh7e 7ehr7erhy7rhegfg232323232323 gurmwmwmwmwmwmwmwmmwmwmwmfrbn2cny8923gcii g23 iu ut2. U3ug. 3g ui32 u23t3 1w9evthoqvetivhqietvuqefbuefqbuqef gyuqrwguqwuigwr1y81t8y3gfty78. Uet1e r gy81gy79e r 1g79 y 1erf gu9 t13 u9geg g7te1 ugqer y79gqerg7y9 YAZDIM NEDEN OLMADI?

9 ay önce

marem406235

be yaz soruyu yazdım kabul etmedi türkçede bu tür ifadeler var bu düzeltilmeli

6 ay önce

EcemKaynar1

Ha soru yaz ha soruyu yaz aynı anlam

4 ay önce

elif627645

Soru yaz ...olmaz mi

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.