Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am a student of Buddha."

Çeviri:Ben Buda'nın öğrencisiyim.

2 yıl önce

38 Yorum


AMANSIZFKE

Soruyu akil Eden dallama bizi atta yapti esekte. Ama bu fazla oldu. Haysiyetsizligin luzumu yok. Ozene bezene secmissiniz sorulari. Guncellemeyle su kasten hazirlanmis cumleleri degistirin. Baskalarinin gorus dusunce ve inanislarina saygi gostermek zorundasiniz. Kisisel fantazilerinizi bu yontemle gerceklestirmeyin. Halbuki begenmistim girip 5 yildizi cakayim diyordum ama simdi baska birsey cakmaktan yanayim.

1 yıl önce

orxan626402

Ulan dallama sen kendin övünerek soylemiyormusun ben türküm müslümanim demiyormusun.

10 ay önce

46528670592

Tabiki deriz ama bu başkalarına farklı yöntemlerle "ben müslümanım. hz. Muhammed benim peygamberim" deme hakkını vermiyor hem zaten onlar istemedikten sonra dinimi o tarz işlerin içine bulaştırmam

6 ay önce

biradetrecep

Buddha mı gol değil be !

1 yıl önce

Delplay.1453

Din konusu hassas. Lakin Budanın öğrencisiyim yazınca Budanın öğrencisi olmuyorsunuz.

1 yıl önce

Zuhat8

Buddha'nın yazinca yanlış oluyormuş. Hayır yazma diliyle konusma farklıdır. Ne zamandan beri Buddha, Buda olarak yaziliyor.

1 yıl önce

Ramazanalt229419

Yahu sizde buda nın yerine başka bişey yazın...Allahallaah...ilim çindede olsa alınır netekim...

8 ay önce

OnuralpYnc

Çomar var kaçın

2 yıl önce

serpilb4s

Gereksiz yorum(!)

1 yıl önce

ArifOguzOz

Bilinçli yapıyorsunuz

11 ay önce

GL3Lw0

Benim inanışıma göre bir putun öğrencisi olmak şirktir

10 ay önce

ZekeriyaGe

Bu soruyu degistirmenizi rica ediyorum

8 ay önce

ESRA580253

.

8 ay önce

Whiskeyice

Soruda bilerek HAYIR cevabini seçtim. Ibnlik yapmayın değiştirin şunu.

8 ay önce

Zennurzen

Hakkaten ne kit kafali orumcek beyinli insanlara sahipmisiz. Of buddha yi kadin o kadar hizli soyledi ki ne dedigini anlayamadim kac kere dinlesem de. Bakalim baskalari da ayni benim dertten muzdaripmi die bakayim dedim. Yok muslumaniz biz yok asilamaya çalışıyorlar. Bir suru koyun kafasi beyinli cevaplar. Amerika uzaya cikmis bunlar hala basortusu derdinde gibi olay. Mal misim olum sen bi buda duydum die muslumanlik asilanip dinden donecek kadarsan sen zaten olmamissin git camiye birez daha imanlas. Bu ulkenin neden surekli yerinde saydigi belli oldu dualingoda bile.

7 ay önce

snnkrdmn

Yobaz dolu burası ya buda gibi bilge bir kişinin öğrencisi olmak şereftir herkeste olamaz dinle ne alakası var bunun

5 ay önce

suat258423

Buda gelir buda geçer. Takılmayın.

1 yıl önce

SevincCefe1

:-)

9 ay önce

OkanKacar59

Buda kim yaw

9 ay önce

ayesdka

Bu kelimeyi kullanmak istemiyorum

1 yıl önce

GL3Lw0

Veeee bu siteden ayrılıyorum.Kullandığımız kelimeler ahirette şahidimiz olacak.

10 ay önce

Hasan501892

Ha Buddha ha Buda

1 yıl önce

serra872684

Bu sorularla baska inanislari musluman turklere asilamaya calisiyolar

1 yıl önce

GhostAlexMercer

Ben budanin bir öğrencisiyim

Ayrıca yorumlar trajikomik..

1 yıl önce

NuriCan723212

BUNA BENZER BAŞKA CÜMLELER DE VAR FARK EDIYORUM İNGILTERE BÜTÜN ÎNSANLIĞI ÇIPLAKLASTIRMAYA ÇALIŞIYOR BUNU BILIYORUM BI DÜNYA FAYDALI KITAP OKUMUSUM BEN

1 yıl önce

DevHalil

Comarsavar geldi fiyuuuuuv

10 ay önce

Seyma65

Om mani padme hummm -,-

1 yıl önce

adnan319586

Oğlan olduk eşek olduk, bir budizmmimiz eksikti onuda olduk. Bilinçli olarak seçilmiş cümleler. Yavaş yavaş alıştırıyorlar.

9 ay önce

veestrom

Budanin ogrencilerini myammarda gorduk. Herturlu vahsilik onlarda. O yuzden bu cumle cikarilirsa iyi olur.

7 ay önce

fatihkarak8

Orospu çocukları sizi

7 ay önce

SMEYYEARSL2

Ya ne buda si ya dini karistirmayin biz muslumaniz belki insan oruc tutuyor buda ymis neden buda yani

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Müslüman olmanızla, oruç tutmanızla ne alakası var? Şimdi Hz. İsa dediniz diyelim ki, günah işleyip orucunuzu bozup dinden çıkmış mı oldunuz? :D Eh, belki Buda'yı bilmeyen çok kişi vardır diye özellikle de Türkçe'sini bilmeyen birisinin İngilizce'sini bilmeme ihtimali çok yüksekken, genel kültüre dayalı bir bilgiyken böyle bir cümlede insanların çok fazla yanlış yapacağından dolayı belki kaldırılabilir.

2 yıl önce

ramazandursun

Sevgili admin, buda'nın kim olduğunu herkes biliyor. İnsanları aptal, cahil yerine koymayın. İnsanların inançlarını sizin için hiçbir anlamı olmasa bile hafife almayın. Burada size bir istekte bulunuluyor siz yapmamak için kulp buluyor, hatta dalga geçiyorsunuz. Bu kursta bu tip cümleler bi değil iki değil. Nedir yani kurta dini anlam taşıyan cümle koymasanız ölür müsünüz? Biraz anlayış, biraz empati lütfen.

10 ay önce

Whiskeyice

Domuz eti yerim, etek giyerim, benim rengim mor, pembe gömlek falan derken... a.k sizin.. ibnelik sizde. Buda kim lan...

8 ay önce

Whiskeyice

Admin, 100 kere Hayır dedim. Sokayim senin hazırlayacağın soruya. Arakan'da, Myanmar'da Müslümanları katleden Budistlerin öğrencisi falan değilim. Bu soruya o cevabı vermiycem.

8 ay önce

cemre926125

Buda da okuyorum yazdim yanlis cikti

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

O tarz cümlelerin yapısı şu şekilde oluyor: "Ankara Üniversitesi'nde okuyorum." (I study at the Ankara University.) Ayrıca Buda, bir yer, okul vs. adı değildir. Buda, filozof ve Budizm inancının kurucusudur.

2 yıl önce