"Ekmeğim var."

Çeviri:Ich habe Brot.

April 5, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


ZeynepYzbs

Ich habe das Brot kabul etmedi. Ich habe Brot dogrusuymus. Das neden olmayacak


Zazran

"Das"kelimesi bazen durumuna göre "brot"kelimesinin yanında kullanılmıyor.


Lale2358

Haben ve habe arasinda fark ne ?


rsd.r

İkisi de "haben" (sahip olmak) fiilinin şahıslara göre çekimi. "ich habe" (benim var), "wir/Sie/sie haben" (bizim/sizin/onların var) demek. Verdiğim linkteki sayfada en aşağıda tüm şahıslar için çekimlerini görebilirsiniz. - https://www.duolingo.com/skill/de/Akkusativ


Gulsum_Heyder14

Ben Ich haben brot yazdim dogru kabul etmedi


aidaland

doğru değil zaten, doğrusu "ich habe brot" 'haben' fiili 'wir ve sie' de kullanılır


ahweeebuts

Nerelere habe nerelere habt yada haben geliyor ?


aidaland

ich - habe du - hast es/er/sie - hat ihr - hat sie/Sie - haben wir - haben

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.