A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A család nem szerette őt."

Fordítás:The family did not like her.

4 éve

7 hozzászólás


balazsorban44
balazsorban44

Szerintem "A család nem kedvelte őt jobb lenne" én love-ot írtam, de ugye nem fogadta el.

4 éve

Nitram.
Nitram.

És jelentetted? Ha igen akkor jó, el lesz fogadva, ha nem akkor ez most kimarad. Legközelebb jelenteni!

4 éve

balazsorban44
balazsorban44

Elnézést. Csak segíteni szerettem volna. Nem teljesen tiszta még hogy működik ez a rendszer, legközelebb figyelek. ;)

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

ha ide irod nem latja "senki" ha jelented es rendben van akkor beveszik a valaszok koze. Uj a rendszer sok ilyen van, de ahogy latom nagyon sokat dolgoznak rajta, ugyhogy jelentgessel serenyen, meg ha bosszanto is gyakran

4 éve

Tomcika

A love inkább szerelemmel szeretni és imádni fordítással jelenik meg a nyelvben

4 éve

Levente.Farkas

Az valahogy úgy hangzana hogy nem voltak szerelmesek belé

3 éve

Taki_Laci

Micsoda egy szekszista ez a megoldás! És ha az illető fiú? Ez egy kissé el van túrva.

2 éve