1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A család nem szerette őt."

"A család nem szerette őt."

Fordítás:The family did not like her.

January 10, 2014

7 hozzászólás


balazsorban44

Szerintem "A család nem kedvelte őt jobb lenne" én love-ot írtam, de ugye nem fogadta el.


Nitram.

És jelentetted? Ha igen akkor jó, el lesz fogadva, ha nem akkor ez most kimarad. Legközelebb jelenteni!


balazsorban44

Elnézést. Csak segíteni szerettem volna. Nem teljesen tiszta még hogy működik ez a rendszer, legközelebb figyelek. ;)


KicsiVikk

ha ide irod nem latja "senki" ha jelented es rendben van akkor beveszik a valaszok koze. Uj a rendszer sok ilyen van, de ahogy latom nagyon sokat dolgoznak rajta, ugyhogy jelentgessel serenyen, meg ha bosszanto is gyakran


Tomcika

A love inkább szerelemmel szeretni és imádni fordítással jelenik meg a nyelvben


Levente.Farkas

Az valahogy úgy hangzana hogy nem voltak szerelmesek belé


Taki_Laci

Micsoda egy szekszista ez a megoldás! És ha az illető fiú? Ez egy kissé el van túrva.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.