1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We read the explanation toge…

"We read the explanation together."

Çeviri:Biz açıklamayı beraber okuruz.

April 6, 2016

7 Yorum


BARIS_KARAMAN

explanation telaffuzunda hata var


BkDgl

beraberle birlikte arasında ne fark var????


TanEr767552

Kelimelerin sonuna neden ation ekleniyor googlede bulamadım


zeynepgkme2

biz birlikte açıklamayı okuyoruz neden kabul değil acaba


parkohjung

explain de aynı anlam?


ogstr97

açıklamasıyla birlikte olmadı


zubiz

Evet, olmuyor. O anlamın çıkması için "We read it [together] with its explanation" veya "We read it and its explanation together" gibi bir cümle olması gerekirdi. "Bir şeyle beraber" veya "... ile birlikte" anlamı olması için "X and Y together", ya da "X together with Y" gibi olması gerekiyor. Belki başka türlü de kurulabilir ama orijinal cümleden "açıklamasıyla birlikte" anlamı çıkmıyor, together açıklamayı değil bizi kastediyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.