Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O ne kadar üzgün?"

Çeviri:How sad is he?

0
4 yıl önce

13 Yorum


BulentGercek

"How sad he is?" veya "How sad she is?" çevirileri çok mu Yoda tarzı oluyor? :) Doğru kabul edilemez mi? Kuralların çok mu dışındadır bu çeviriler?

10
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet :) soru olarak kullanilamaz bunlar. Yan cumlecik olunca dogru ama mesela: Did you see how sad he is?

22
Cevap ver4 yıl önce

SerhatYurd

"How is she sad "olamaz mı acaba, tuhaf mı oldu, teşekkürler

7
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"o nasıl üzgün?" oluyor bu

"how+ sifat" = ne kadar + sifat

20
Cevap ver3 yıl önce

jetblachheart

How=nasil demek degil miydi ?

7
Cevap ver2 yıl önce

okosebent

"ne kadar" ı burada ne karşıladı? . Ayriyeten how sad is he? cumlesi "nasıl üzgün?" anlaminada gelmiyormu ?

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"how+ sifat" = ne kadar + sifat

hayır nasıl üzgün anlamına gelmez. "how is he sad?" diyebilirsin onun için. Gerçi bu cümle Türkçede de İngilizcede çok kullanılan bir ifade değil :)

6
Cevap ver3 yıl önce

furkan2922

how nasil demek

1
Cevap ver2 yıl önce

nargizxatun

Cümle kafanı mı karıştırdı? Bak bakalım milletin bu yorumları yardım eder mi: (Ben deli değilim sadece yazmayı denedim.)

1
Cevap ver11 ay önce

tutiiies
tutiiies

How sad it is bence dogru hayvanlarinda duygulari anlasilabiliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

it is değil is it olacak sorun orada

4
Cevap ver3 yıl önce

eren1326

how nasıl demek değil mi nasıl oluyor lütfen bir açıklaması olan varsa lütfen söyliyebilir mi

0
Cevap ver2 yıl önce

merve666268

How much\muny is he sad olması gerekmiyırmu

0
Cevap ver7 ay önce