Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O ne kadar üzgün?"

Çeviri:How sad is he?

4 yıl önce

13 Yorum


BulentGercek

"How sad he is?" veya "How sad she is?" çevirileri çok mu Yoda tarzı oluyor? :) Doğru kabul edilemez mi? Kuralların çok mu dışındadır bu çeviriler?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet :) soru olarak kullanilamaz bunlar. Yan cumlecik olunca dogru ama mesela: Did you see how sad he is?

4 yıl önce

SerhatYurd

"How is she sad "olamaz mı acaba, tuhaf mı oldu, teşekkürler

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"o nasıl üzgün?" oluyor bu

"how+ sifat" = ne kadar + sifat

3 yıl önce

jetblachheart

How=nasil demek degil miydi ?

2 yıl önce

okosebent

"ne kadar" ı burada ne karşıladı? . Ayriyeten how sad is he? cumlesi "nasıl üzgün?" anlaminada gelmiyormu ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"how+ sifat" = ne kadar + sifat

hayır nasıl üzgün anlamına gelmez. "how is he sad?" diyebilirsin onun için. Gerçi bu cümle Türkçede de İngilizcede çok kullanılan bir ifade değil :)

3 yıl önce

furkan2922

how nasil demek

2 yıl önce

nargizxatun

Cümle kafanı mı karıştırdı? Bak bakalım milletin bu yorumları yardım eder mi: (Ben deli değilim sadece yazmayı denedim.)

11 ay önce

tutiiies
tutiiies

How sad it is bence dogru hayvanlarinda duygulari anlasilabiliyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

it is değil is it olacak sorun orada

3 yıl önce

eren1326

how nasıl demek değil mi nasıl oluyor lütfen bir açıklaması olan varsa lütfen söyliyebilir mi

2 yıl önce

merve666268

How much\muny is he sad olması gerekmiyırmu

7 ay önce