1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayvanlar gider."

"Hayvanlar gider."

Çeviri:The animals go.

January 11, 2014

6 Yorum


Pascowl

Neden "Animals goes." değil? (rapor ettim.)

January 11, 2014

ProwlingParis

animals çoğul; eats, goes, wants: bunlar sadece 3. tekil için.


tomthejeer

Neden the takisi vař?


uqi1

Cunku nesne belirtir


aybek_hso

Cunku belirli bir nesne var daha doğrusu nesneler


OzgurYILMA9

"Animals=They" Geniş zamanda fiilin "-s, -es" alması için öznenin "He, She, it" olması gerekir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.