1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayvanlar gider."

"Hayvanlar gider."

Çeviri:The animals go.

January 11, 2014

10 Yorum


Pascowl

Neden "Animals goes." değil? (rapor ettim.)


ProwlingParis

animals çoğul; eats, goes, wants: bunlar sadece 3. tekil için.


[aktif olmayan kullanıcı]

    I , you , we , they özneleri kullanıldığında fiile -s takısı gelmez.

    He , she , it özneleri kullanıldığında fiile -s takısı gelir.

    Burda animals demiş yani hayvanlar (çoğul) o yüzden fiil -s takısı almaz


OzgurYILMA9

    "Animals=They" Geniş zamanda fiilin "-s, -es" alması için öznenin "He, She, it" olması gerekir.


tomthejeer

    Neden the takisi vař?


uqi1

    Cunku nesne belirtir


aybek_hso

    Cunku belirli bir nesne var daha doğrusu nesneler


ozan19981

    peki neden animal goes olmaz?


ig-mert.f1

    Goes yalnızca 3. Tekil şahıs için yani O için geçerlidir


nifyloser

    hayvanalr diyo çünkü :D

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.