Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayvanlar gider."

Çeviri:The animals go.

4 yıl önce

8 Yorum


tomthejeer

Neden the takisi vař?

3 yıl önce

uqi1

Cunku nesne belirtir

3 yıl önce

aybek_hso

Cunku belirli bir nesne var daha doğrusu nesneler

3 yıl önce

OzgurYILMA9

"Animals=They" Geniş zamanda fiilin "-s, -es" alması için öznenin "He, She, it" olması gerekir.

5 ay önce

Pascowl
Pascowl
Mod

Neden "Animals goes." değil? (rapor ettim.)

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

animals çoğul; eats, goes, wants: bunlar sadece 3. tekil için.

4 yıl önce

ozan19981

peki neden animal goes olmaz?

4 yıl önce

nifyloser

hayvanalr diyo çünkü :D

3 yıl önce