"Δεν μπορούσαν να κοιμηθούν."

Μετάφραση:They were not able to sleep.

April 6, 2016

5 σχόλια


original131

ειναι λαθος αν πουμε: they did not can to sleep

April 6, 2016

D_..
Mod

    Ναι, το ρήμα can δε χρειάζεται το βοηθητικό to do για να σχηματίσει την άρνηση ή την ερώτηση. Δες τη διαφορά στις παρακάτω προτάσεις:

    You see this. You do not see this. Do you see this? αλλά

    You can see this. You cannot see this (ή You can't see this). Can you see this?

    Edit: Για του άλλους χρόνους, ισχύει ότι το can έχει μόνο παρατατικό στους παρελθοντικούς (could) και πάλι δε χρειάζεται βοηθητικό. Έτσι, η παραπάνω πρόταση θα μπορούσε να είναι "They could not sleep". Γενικά can = to be able to, οπότε μπορούμε να χρησιμοποιούμε την έκφραση αντί για το ρήμα για να σχηματίσυιμε όποιο χρόνο θέλουμε (π.χ. I have not been able to work today).

    April 6, 2016

original131

    ευχαριστώ!

    April 7, 2016

hariji1

    they could not to sleep.....μου το βγάζει λάθος...γιατί;

    December 23, 2018

ccvu9

    Λαθος και εμένα το βγαζει...

    January 8, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.