1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Δεν μπορούσαν να κοιμηθούν."

"Δεν μπορούσαν να κοιμηθούν."

Μετάφραση:They were not able to sleep.

April 6, 2016

7 σχόλια


original131

ειναι λαθος αν πουμε: they did not can to sleep


D_..

Ναι, το ρήμα can δε χρειάζεται το βοηθητικό to do για να σχηματίσει την άρνηση ή την ερώτηση. Δες τη διαφορά στις παρακάτω προτάσεις:

You see this. You do not see this. Do you see this? αλλά

You can see this. You cannot see this (ή You can't see this). Can you see this?

Edit: Για του άλλους χρόνους, ισχύει ότι το can έχει μόνο παρατατικό στους παρελθοντικούς (could) και πάλι δε χρειάζεται βοηθητικό. Έτσι, η παραπάνω πρόταση θα μπορούσε να είναι "They could not sleep". Γενικά can = to be able to, οπότε μπορούμε να χρησιμοποιούμε την έκφραση αντί για το ρήμα για να σχηματίσυιμε όποιο χρόνο θέλουμε (π.χ. I have not been able to work today).


original131

ευχαριστώ!


hariji1

they could not to sleep.....μου το βγάζει λάθος...γιατί;


ccvu9

Λαθος και εμένα το βγαζει...


x1L03

They could not to sleep γιατί το βγάζει λάθος;


jaye16

Αυτό είναι μία περίπτωση που χρησιμοποιείτε το απαρεμφατο χωρίς to .

Το σωστό είναι¨

"They could not sleep." or "They were not able to sleep."

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.