Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Δεν μπορούσαν να κοιμηθούν."

Μετάφραση:They were not able to sleep.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


original131

ειναι λαθος αν πουμε: they did not can to sleep

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ναι, το ρήμα can δε χρειάζεται το βοηθητικό to do για να σχηματίσει την άρνηση ή την ερώτηση. Δες τη διαφορά στις παρακάτω προτάσεις:

You see this. You do not see this. Do you see this? αλλά

You can see this. You cannot see this (ή You can't see this). Can you see this?

Edit: Για του άλλους χρόνους, ισχύει ότι το can έχει μόνο παρατατικό στους παρελθοντικούς (could) και πάλι δε χρειάζεται βοηθητικό. Έτσι, η παραπάνω πρόταση θα μπορούσε να είναι "They could not sleep". Γενικά can = to be able to, οπότε μπορούμε να χρησιμοποιούμε την έκφραση αντί για το ρήμα για να σχηματίσυιμε όποιο χρόνο θέλουμε (π.χ. I have not been able to work today).

πριν από 2 χρόνια

original131

ευχαριστώ!

πριν από 2 χρόνια