"They include the dates."

Çeviri:Onlar tarihleri içerirler.

4 yıl önce

17 Yorum


BulentGercek

"Onlar tarihleri dahil ederler" neden yanlış?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

bu örnekte olabilir dediğin aslında. bu cümleyi çeviren ben miydim başkası mıydı bilemiyorum ama benim şimdi bakınca ilk aklıma gelen cansız bir varlığın (örn: bir liste) tarihleri içerdiği idi. Dahil etmek ise bir insan aktöre ihtiyaç duyar. Ama objektif bir şekilde bakınca cümle iki yoruma da açık, senin alternatifini gayet ekleyebiliriz.

4 yıl önce

.SOE.

Ve bir de ''tarihler onlara dahildir'' olabilir mi? they include the dates onlar tarihleri dahil eder veya onlar tarihleri kapsar içerirler anlamına geldiğine göre dolaylı olarak tarihler onlara dahildir anlamına da gelmesi gerekiyor diye gerekçemide sunayım ilginiz için şimdiden TEŞEKKÜRLER :)

4 yıl önce

nakyz1
nakyz1

Ben de bu şekilde çevirdim kabul etti

1 yıl önce

Eser_Mehmet

Tarihleri eklerler olmaz mi?

4 yıl önce

HasanHusseyin

Tarihleri dahil neden dogru olmuyor acaba?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Onlar tarihleri içerirler." örnekle anlatabilir misiniz?

2 yıl önce

MehmedTan

onlara tarihler dahil. bir önceki örnekte bu çeviri alternatif olarak sunuldu. burada neden kabul edilmedi.

2 yıl önce

ahmet194144

Aynı görüşteyim

1 yıl önce

Kenan2013

onlar tarihlere dahil hayır bu şekilde aynı anlama çıkıyor (I don't understand)

2 yıl önce

fatih512946

Bence bu sorunun turkcede ne anlama geldigininde aciklanmasi lazim..:)

2 yıl önce

cvdtynr

"include" ile verilmiş örnekler oldukça saçma.

2 yıl önce

efe0909

bence güzel

1 yıl önce

ibrahimtuna1463

Kurulan cümleler gündelik hayatta kullandigimiz cumleler olsa daha faydali olacak

1 yıl önce

terazihan

Doğru çevirisi Türkçe'de anlamsız oluyor, "onları tarihe eklerler" çevirim de yanlış görünüyor. Bence bu soru iptal edilmeli.

1 yıl önce

Zeynep7602
Zeynep7602

Saçma bir soru

4 ay önce

BerkayTeme1

Onlara randevular dahildir yazdım harikayım

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.