Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is black a color?"

Çeviri:Siyah bir renk midir?

4 yıl önce

30 Yorum


Berfin888926

Siyah, bir renk değildir. Yalnızca tüm renklerin karışımıdır...

1 yıl önce

evval314807

O beyaz değil miydi

11 ay önce

Sincap364961

Siyah lekedir. Renklerin karışımı falan değil. Beyazda kağıttaki boşluktur. / Resim Sanatı.

3 ay önce

Ahmet65128

Aynen

8 ay önce

OlcayOkur

Renk midir cidden ya ?

11 ay önce

Berse15

Evet siyah bir renktir

4 ay önce

Beyza650650

Siyah bir renk midir dio iste

1 yıl önce

nildeniz62

bunu söyleyen kimse malllllll Türkçesi

3 yıl önce

hayal123

İs neden var

3 yıl önce

ertugrul21

Am is are simdiki zamanda olmak eylemidir

3 yıl önce

nildeniz62

yanlış söylüyor a yerine the hata bende değil onda

3 yıl önce

IsikYesil

soru duydugun seyi yaz yaziyorum yanlis diyor duydugun seyin turkcesini yaz demelisiniz nihayetinde biz bir yabanci dil ogreniyoruz duydhgum sey ingilizce ve ben bunu yaxili olarak bildiriyorum lutfen daha dikkatli soru yazin yada hazirlayin

3 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Önce duyduğunun ne olduğunu anlamalısın. Ayrıca biri senle İngilizce konuşurken senin onu kafanda Türkçe'ye çevirmen çok zordur. Mesela clock diyince senin aklına Türkçe kodu olan saat değil, bir "saat resmi" canlanmalıdır.

6 ay önce

EnesKIRAR

Söylediğinden hiçbir şey anlaşılmıyor ki :( :( :(

3 yıl önce

Emine676991

Ben bilemedim internetten ve sözlük ten arastirdim. Bir renk siyahtir diye buldum ama siyah bir renkmidir cikti.

2 yıl önce

elif_melissa
elif_melissa

Resim dersinde bize sadece 6 renk (kırmızı,turuncu,sarı,yeşil,mavi,mor) olduğu, diğerlerinin ise bu 6 rengin tonları olduğu öğretildi. O nedenle siyah/gri/beyaz bir renk değildir.

1 yıl önce

Emine676991

Bu nasil is. AMK???...

2 yıl önce

Asl358480

Arkdsm cumlenin sonunda nokta yok soru isareti var anlami sen yukle soruda sknti yok

1 yıl önce

Feyza668034

Bu gibi sorularda kara yazmak yerine siyah yazın

10 ay önce

St_ayStrong
St_ayStrong

benim bildiğim siyah farsça, kara türkçe bir kelime ve siyah sadece söylemde bir renk değildir. Ve yine beyaz içinde tüm renkleri barındıran, siyah içinde hiçbir rengin olmadığı; bence öyle tanımlanmamış olsada neticede yine bir renktir.

9 ay önce

Sude271057

Siyah bir renk değildir! Kafanız karışmasın.

1 ay önce

Muhammet895073

Karayı nasıl kabul etmezsiniz kara Türkçe bir sözcük

3 hafta önce

AycanDagde

Siyah yerine kara yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Is Rasim Ozan the man?

6 ay önce

dilbr2

Kolay bence

5 ay önce

Asl358480

Yes , black is a color :)

1 yıl önce

CihanGencer

O siyah bir renk mi? "O" nun olmamasinin sebebi ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

That yok.

3 yıl önce

horizonu

is color black? olunca mı "siyah renk mi?" olur

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ille de harfitarih lazım (a/the). teklif ettiğin örnek havada kalıyo. "siyah renk mi?" de eksiği olan bi cümle bence Türkçe açısından bakrsan. koyuver "bir"i, daha efendi olur.

4 yıl önce