1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is black a color?"

"Is black a color?"

Çeviri:Siyah bir renk midir?

January 11, 2014

28 Yorum


St_ayStrong

benim bildiğim siyah farsça, kara türkçe bir kelime ve siyah sadece söylemde bir renk değildir. Ve yine beyaz içinde tüm renkleri barındıran, siyah içinde hiçbir rengin olmadığı; bence öyle tanımlanmamış olsada neticede yine bir renktir.

October 22, 2017

Berse15

Evet siyah bir renktir

March 25, 2018

OlcayOkur

Renk midir cidden ya ?

September 20, 2017

hayal123

İs neden var

November 17, 2014

ertugrul21

Am is are simdiki zamanda olmak eylemidir

January 16, 2015

Kamer140332

Soru cumlesi oldugu icin.

March 10, 2019

Berfin888926

Siyah, bir renk değildir. Yalnızca tüm renklerin karışımıdır...

August 10, 2017

Swl_Koc

O beyaz değil miydi

September 14, 2017

Sincap364961

Siyah lekedir. Renklerin karışımı falan değil. Beyazda kağıttaki boşluktur. / Resim Sanatı.

May 8, 2018

ecmel780641

Neyin kafası bu

March 14, 2019

Ahmet65128

Aynen

November 28, 2017

duygu648570

It's ridiculous

April 15, 2019

Burakdc

Siyah diye bir şey yoktur. Bir şeyi görmüyorsan (ışığı gözüne ulaşmıyor ya da yok ise) o siyahtır. Uzay boşlugunu göremezsin, siyahtır. Karadelikleri de. Veya tüm renkleri soğuran bir boyaya(siyah) bakarsan

May 10, 2019

RealYakup

Siyah renk değil karanlıktır

January 14, 2019

EnesKIRAR

Söylediğinden hiçbir şey anlaşılmıyor ki :( :( :(

April 28, 2015

Emine676991

Ben bilemedim internetten ve sözlük ten arastirdim. Bir renk siyahtir diye buldum ama siyah bir renkmidir cikti.

December 30, 2015

elif_melissa

Resim dersinde bize sadece 6 renk (kırmızı,turuncu,sarı,yeşil,mavi,mor) olduğu, diğerlerinin ise bu 6 rengin tonları olduğu öğretildi. O nedenle siyah/gri/beyaz bir renk değildir.

August 16, 2017

Beyza650650

Siyah bir renk midir dio iste

June 10, 2017

Feyza668034

Bu gibi sorularda kara yazmak yerine siyah yazın

October 7, 2017

Sude271057

Siyah bir renk değildir! Kafanız karışmasın.

July 10, 2018

Muhammet895073

Karayı nasıl kabul etmezsiniz kara Türkçe bir sözcük

July 26, 2018

NBulut_

Burada birden fazla eş anlamlı kelime kullanılmıyor. Siyah'a siyah, beyaz'a beyaz diyin. Kara, ak değil. Basitini yazın.

January 14, 2019

mco980681

siyah körlerin tek rengidir.

August 31, 2018

berk841831

Siyah renk degilmi aq

December 1, 2018

JESTER63

siyah ve beyaz bir renk değildir

December 16, 2018

htalha.kara

Kesinlikle

January 17, 2019

Mariannazk

Siyah ışığın olmadığı karanlığın rengidir yani siyahta renktir yalnızca prizmadan geçemez

January 29, 2019

BurukLee

Siyah ve beyaz birer renk değildir.Israrla idda edenler : +T-shirt ün ne renk ? - Siyah. Bu ve bunun gibi örnekler siyah(beyazın) birer renk olduğunu kanıtlamaz. Bilimsel olarak renk değillerdir.Bütün renkler beyazdan ortaya cikar. Ki bu konu isik renkleri vs. Uzar gider kisacasi siyah ve beyaz bilimsel olarak birer renk değildir.

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.