"Patates yiyoruz."

Çeviri:Wir essen Kartoffeln.

April 7, 2016

24 Yorum
Tartışma kilitli.


TuncayYilm6

Patatesler degil, patates diyor. Neden kartofeln olsun ki cevapta


Sanem3416

Wir essen kartoffel yazdim, yanlis kelime kullandiniz diyor. Kartoffel yerine erdäpfel kullanmalisin diyor?


bntnsyndnjlsry

Kartoffeln yazman gerekiyor onunla bir alakasi var mi bilmiyorum ama yazim yanlisi yaptiginda daha dogrusu bir harf bile yazmadiginda bazen yanlis kabul ediyor


sarasenyegit

Bana da aynı şeyi söyledi


cvher

Neden " Die Hunde frisst Brot" diyoruz da şimdi " Wir essen KartoffelN" diyoruz yani neden köpeklerden çoğul bahsederken ekmeği de çoğul yapmıyoruz da bu örnekte patatesleri çoğul olarak kullanıyoruz?


Efeksz

Wir essen die kartoffeln niye olmadı niye artikel koymadık


AliTaskoparan

Wir essen DIE KartoffelN. - Biz patatesLERİ yiyoruz.

Wir essen DIE Kartoffel. - Biz patatesİ yiyoruz.

Wir essen KartoffelN. - Biz patates yiyoruz.

Wir essen EİNE Kartoffel. - Biz patates yiyoruz.

(Cümle içindeki büyük harfler, farklara dikkat çekmek için yazılmıştır.)


Hakanabuk1

Kralsın reis çok açıklayıcı oldu :)


zlem617518

Son cumle biz bir patetes yiyoruz olmalıydı


serdogan58

Artikel koysaydık patatesi yiyoruz olurdu


Vusale848878

Die Kartoffeln cogul


DCLECAN

aynen ben de onu anlamadım


pinar301415

Wir essen kartofeln yazdim yanlis dedi biz patates yiuoruz ne demek acaba


4915775671666dm

Bu almanca bizi patates etti


Dt.Selim

Türkçe editörü, Türkçe öğren


ZuleyhaGun2

Die Kartoffeln olsaydi patatesleri yiyoruz olurdu


engl707293

Dogru yaptım yanlış diyor test neden acaba sistemin aklımı karıştı


Kaan1968

Kartoffel patates Kartoffeln patatesler yani çoğul. Burda hata var


Kaan1968

Soruya göre Wir essen Kartoffel doğru cevap olarak kabul edilmelidir. Wir essen Kartoffeln değil.


Hanm322423

Türkçe çoğul yok ama çoğul istiyor


Erdoan390989

Wir essen Kartoffel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.