Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Patates yiyoruz."

Çeviri:Wir essen Kartoffeln.

0
2 yıl önce

13 Yorum


Efeksz
Efeksz

Wir essen die kartoffeln niye olmadı niye artikel koymadık

2
Cevap ver1 yıl önce

serdogan58

Artikel koysaydık patatesi yiyoruz olurdu

1
Cevap ver1 yıl önce

DCLECAN

aynen ben de onu anlamadım

0
Cevap ver1 yıl önce

Sara126860

Cümlenin ortasında artikel konulmaz cümle başındaysa başa artikel gelir

0
Cevap ver11 ay önce

Vusale848878

Die Kartoffeln cogul

0
Cevap ver8 ay önce

Sanem3416
Sanem3416

Wir essen kartoffel yazdim, yanlis kelime kullandiniz diyor. Kartoffel yerine erdäpfel kullanmalisin diyor?

2
Cevap ver1 yıl önce

Sara126860

Bana da aynı şeyi söyledi

0
Cevap ver11 ay önce

ZuleyhaGun2

Die Kartoffeln olsaydi patatesleri yiyoruz olurdu

0
Cevap ver1 yıl önce

engl707293

Dogru yaptım yanlış diyor test neden acaba sistemin aklımı karıştı

0
Cevap ver1 yıl önce

emine467717

Banada aynışeyi söyledi

0
Cevap ver11 ay önce

pinar301415

Wir essen kartofeln yazdim yanlis dedi biz patates yiuoruz ne demek acaba

0
Cevap ver8 ay önce