1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They see the moon."

"They see the moon."

Переклад:Вони бачать місяць.

April 7, 2016

6 коментарів


Amyrylia

Чому "Вони бачать цей місяць" не підходить?


Yurassik777

артикль THE скрізь перекладається як цей - додайте!


jyLb3

Місяць один.


MikhailAxm

Все життя думав що... Вони бачУть місяць. My Ukranian is SO BAD? But it is the only language that I know well... At least I hope...


Olgert123

Вони бачать ЦЕЙ місяць. А якщо місяць один, то навіщо там артикль?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.