1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reached her objective."

"She reached her objective."

Překlad:Dosáhla svého cíle.

April 7, 2016

13 komentářů


CernunnosSherpa

A co pouze: Ona dosáhla svého. Takhle se to přeci běžně říká.


Honza_U

připojuji se k tomuto názoru


jokr_

Správně je jistě svého cíle, jejího je sice možné, ale v tomto případě velmi málo pravděpodobné a slovo svého vůbec není v nabídce překladu. A netýká se to jen této věty, obecně se zde nezohledňuje to, že se přivlastňuje podmětu.


kacenka9

no jo no. Co s tim ale. Ja totiz tady v systemu vidim poradi spravne. U slova 'her' jako napovedu mit 'jejiho' musime, protoze v teto vete je to sice nepravdepodobne, ale v jinych mozne (to, ze si polovina lidi neuvedomuje zadny rozdil, je uz jina). My se vsude snazime primarne privlastnovat podmetu, pokud ta veta vylozene nenabizi, ze se jedna o neco jineho. Na jakem zarizeni duolingo provozujete? Me se na PC zobrazuje napoveda spravne

napoveda


jokr_

„svého“ se mi nezobrazilo na telefonu v androidu


Svatomir1

Mě v aplikaci na androidu ano


Marek677579

V aplikaci na zařízení android se možnost svého nezobrazuje.


Nemesis_NaR

co znamená nezobrazuje? Každopádně řešením by bylo aplikaci prestat pouzívat, má vícero much, tato je ještě relativně neškodná. Když už duolingo na mobilu tak přes prohlížeč


widle

Ona byla varianta s "jejího" jako jeden z hlavních překladů, takže ji to mohlo nabízet do skládačky. Radši jsem ji vyhodila do vedlejších.


DidLFC

Tady jsem sice překládala anglickou větu do češtiny, ale kdyby to bylo naopak, vzalo by mi to "goal" jako cíl?


JiNeern

Ano. (Před chvílí jsem to měl, napsal jsem "She reached her goal", a bylo mi to uznáno.)


Ondra31

V androidu na mobilu se zobrazuje sveho!!!


widle

A co je za problém? Tohle slovo je součástí hlavního překladu.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.