1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe ein paar Bücher."

"Ich habe ein paar Bücher."

Çeviri:Benim birkaç kitabım var.

April 7, 2016

6 Yorum


Junghami

Ein paar bir çift gibi gelmişti bana

September 24, 2017

EmirNazli

Öyle öğretildi

October 26, 2017

MuratMukba

Bir takım kitabım (kitaplarım) var olması gerekmezmiydi?

April 7, 2016

MeteUlku

Öncelikle, Türkçe dilbilgisi kurallarına göre "Birtakım" olmalı sizin cümleniz için. "bir", belgisiz sayı sıfatı olarak kullanılırken ayrı yazılır: "Bir takım elbise" gibi... Asıl sorunuza gelirsek, "birtakım"="mehrere" olarak kullanılıyor bildiğim kadarıyla: "Ich habe mehrere Bücher." ... Ancak Selcen hanım da bakıp, onaylarsa daha iyi olur tabi ki.

April 7, 2016

zgrMentee

ein paar birkaç mı demek

June 27, 2016

MeteUlku

Üstüne geldiğinizde anlamını gösteriyor, evet.

June 28, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.