1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are apples."

"They are apples."

Fordítás:Azok almák.

January 11, 2014

17 hozzászólás


nagy.attil

Az "Azok almák" mondat helyes angol megfelelője nem a "Those are apples" lenne?


kitti1231

a they azt jelenti ők. az 'azok' az those.


rock4ever

TSZ/3-ban nincs külön szó személyekre és tárgyakra -> they = ők, azok, ezek


CsanadNovak

Miért nem jó, hogy ezek almák? Ez egyértelmű hiba.


lakokata

Én "vannak almáik"-at írtam, persze nem fogadta el :) Legalább ezzel is többet tudok :) Különben nem értem a "háborgókat", hisz ez a program ingyenes, ha jelented a hibát (ha hiba) javítják. Én személy szerint, köszönöm a Duolingonak (értem ezalatt az ingyen fordítókat, adminokat.....) MERT NAGYON JÓ program. Most felvettem még az angol-németet és élvezem. Szerettem volna még az oroszt is, de valami miatt nem engedte. Szóval ha van hiba, (előfordul) jelenteni kell, s javítják, sőt értesítenek arról hogy javították.


fazekas-peter1

Nagyon igazad van!


AnikoFarkas

A they miért nem jelentheti együtt: ezek/azok? Köszönöm.


Nitram.

Ezt nem nagyon értem. Azt szeretnéd hogy azt fogadjuk el, hogy "ezek/azok almák" ? Erre fizikailag képtelen a Duolingo. Nincsenek /-es mondatok.


AnikoFarkas

2 mondatban külön gondoltam:)


Nitram.

Nem fogadtuk el? Nos ha jelentetted akkor legközelebb el lesz fogadva! Természetesen jelentheti mindkettőt. ;)


Hitetlen1980

Nem akartok német nyelvű duolingo t csinálni, mármint németet tanulnék. Tetszik a program.


erdos.gota

Nekem a francia tetszett meg. Most tanulok magyarul angolt, és angolul franciát.És baromira bejön.


KornlKroly

Èn most angolul nyomon a németet. Nagyon jó!


RozaliaBen

Amit kell írni az az:ŐK almák


Vardani2007

Külömben az -s azt jelenti hogy többes szám. Mondjuk apples:azaz almák


bodaibabi

A "they" általános fordítása "ők, ezek". Tehát a válaszom helyes. "azok" megfelelő fotdítása "those"


miklos44

Tanítsák már meg ezt a gépkisasszonyt beszélni, vagy rúgják ki.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.