A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are apples."

Fordítás:Azok almák.

4 éve

17 hozzászólás


nagy.attil

Az "Azok almák" mondat helyes angol megfelelője nem a "Those are apples" lenne?

4 éve

kitti1231

a they azt jelenti ők. az 'azok' az those.

4 éve

rock4ever

TSZ/3-ban nincs külön szó személyekre és tárgyakra -> they = ők, azok, ezek

4 éve

CsanadNovak

Miért nem jó, hogy ezek almák? Ez egyértelmű hiba.

4 éve

RozaliaBen

Az NEM hibás !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 hónapja

lakokata

Én "vannak almáik"-at írtam, persze nem fogadta el :) Legalább ezzel is többet tudok :) Különben nem értem a "háborgókat", hisz ez a program ingyenes, ha jelented a hibát (ha hiba) javítják. Én személy szerint, köszönöm a Duolingonak (értem ezalatt az ingyen fordítókat, adminokat.....) MERT NAGYON JÓ program. Most felvettem még az angol-németet és élvezem. Szerettem volna még az oroszt is, de valami miatt nem engedte. Szóval ha van hiba, (előfordul) jelenteni kell, s javítják, sőt értesítenek arról hogy javították.

2 éve

AnikoFarkas

A they miért nem jelentheti együtt: ezek/azok? Köszönöm.

4 éve

Astroth

Mert a they jelentése: ők.

3 éve

RozaliaBen

Mert azok = those

7 hónapja

Vardani2007

Külömben az -s azt jelenti hogy többes szám. Mondjuk apples:azaz almák

2 éve

Zsolt.

"Almák vagytok"-ra fordítottam,mert az én szintemen nem találkoztam a those szóval!Ez is a rendszer hibája?

4 éve

bodaibabi

A "they" általános fordítása "ők, ezek". Tehát a válaszom helyes. "azok" megfelelő fotdítása "those"

3 éve

jasperabel

Ezt a húlyeséget

3 éve

oXcsillagXo

Ez ugy hangzik mint egy sertes :D

1 éve

HorvthnTro

"Ők almák"??? Tárgyakra nem használunk "ők"-et!

10 hónapja

Silverbea

Hibás mondat!

5 hónapja

miklos44

Tanítsák már meg ezt a gépkisasszonyt beszélni, vagy rúgják ki.

3 hónapja