1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are apples."

"They are apples."

Fordítás:Azok almák.

January 11, 2014

17 hozzászólás


nagy.attil

Az "Azok almák" mondat helyes angol megfelelője nem a "Those are apples" lenne?


kitti1231

a they azt jelenti ők. az 'azok' az those.


rock4ever

TSZ/3-ban nincs külön szó személyekre és tárgyakra -> they = ők, azok, ezek


CsanadNovak

Miért nem jó, hogy ezek almák? Ez egyértelmű hiba.


RozaliaBen

Az NEM hibás !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


AnikoFarkas

A they miért nem jelentheti együtt: ezek/azok? Köszönöm.


Astroth

Mert a they jelentése: ők.


lakokata

Én "vannak almáik"-at írtam, persze nem fogadta el :) Legalább ezzel is többet tudok :) Különben nem értem a "háborgókat", hisz ez a program ingyenes, ha jelented a hibát (ha hiba) javítják. Én személy szerint, köszönöm a Duolingonak (értem ezalatt az ingyen fordítókat, adminokat.....) MERT NAGYON JÓ program. Most felvettem még az angol-németet és élvezem. Szerettem volna még az oroszt is, de valami miatt nem engedte. Szóval ha van hiba, (előfordul) jelenteni kell, s javítják, sőt értesítenek arról hogy javították.


Vardani2007

Külömben az -s azt jelenti hogy többes szám. Mondjuk apples:azaz almák


Zsolt.

"Almák vagytok"-ra fordítottam,mert az én szintemen nem találkoztam a those szóval!Ez is a rendszer hibája?


bodaibabi

A "they" általános fordítása "ők, ezek". Tehát a válaszom helyes. "azok" megfelelő fotdítása "those"


jasperabel

Ezt a húlyeséget


oXcsillagXo

Ez ugy hangzik mint egy sertes :D


HorvthnTro

"Ők almák"??? Tárgyakra nem használunk "ők"-et!


miklos44

Tanítsák már meg ezt a gépkisasszonyt beszélni, vagy rúgják ki.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.