1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The workers are professional…

"The workers are professionals."

Fordítás:A munkások hivatásosak.

January 11, 2014

7 hozzászólás


Sarkany15

Miért van a proffesional többes számban?


SD-77

Amikor gyorsan mondja a "workers"-t, az nem helyes. A lassú felvétel a helyes.


Nitram.

Valóban nem. Az IPA rendszer szerint a kiejtése így helyes: /ˈwɜːkə/ ez inkább úgy mondja hogy /ˈwoːkə/


GbornSzab

A professionals, szakembereket is jelent!!


frlaszlo

Igen a hivatásos nem a legjobb fordítás. Én is szakembernek fordítottam.


juliannaszulamit

Miért nem jó a dolgozók hivatásos szakemberek fordítás?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.