"Werestintheafternoon."

Fordítás:Pihenünk délután.

4 éve

8 hozzászólás


SD-77
SD-77

Úgy hangzik mintha nevetne :)

4 éve

fectroll
fectroll

Ja.... az afternoon úgy hangzik, de kész szerencse, hogy ez nem gátol minket a tanulásban, ugye?

4 éve

resi69

Szerintem nem egyertelmuen ertheto a rest. En pl. igy ertettm: we'v rest in the afternoon. Le is irtam, es ha azt vesszuk ertelmes is. Csak eppen elter a feladvanytol, csak kicsit erthetobben kene osszeallitani a hanganyagot. ;)

3 éve

fafeju

Vivaszt in di... ebbol lehetetlen megfejteni szokas szerint

3 éve

giKiss1

Nem érthetõ amit mond

3 éve

Harga
Harga

Miért?

11 hónapja

arda-85

A "lazítunk" miért nem jó?

3 éve

Apici2
Apici2

Mert nem azt jelenti.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.