"Я люблю викладати історію."

Переклад:I like teaching history.

2 роки тому

8 коментарів


Meowth19

Чому не вірно казати: " I like teach history" ?

2 роки тому

Svitlan-ka

здається, коли 2 дієслова поряд, то перед другим дієслом треба ставити to.

2 роки тому

alex_tim12

Дайте відповідь на питання вище

2 роки тому

mag_svyatoslav

Правильно буде так: I like to teach history!

2 роки тому

ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,

1 рік тому

Mariashkaa

I love - я люблю I like - мені подобається Чому не можна сказати "I love teaching history"?

2 місяці тому

gtc2015
gtc2015

Love у застосуванні до неістот означає "дуже люблю, обожнюю".
А like - "подобається, люблю".

3 тижні тому

andruzko

Teaching перекладається як викладання

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.