Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Η λάμπα μου είναι μπλε."

Μετάφραση:My lamp is blue.

πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


Vahagn83

γιατί οχι και bulb αντί για lamp???

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

"light bulb" είναι συγκεκριμένα ο λαμπτήρας. Με τη λέξη "lamp" αναφερόμαστε στη συνολική συσκευή (καλώδιο/υποδοχή, λαμπτήρας και κάλυμμα/αμπαζούρ).
Αλλά θα το προσθέσουμε, γιατί όντως η "λάμπα" μπορεί να αναφέρεται και στη συσκευή σαν σύνολο και στο λαμπτήρα μεμονωμένα. Αλλά είναι "light bulb" όχι σκέτο "bulb". Το "bulb" σημαίνει "βολβός" και μπορεί να αναφέρεται σε οτιδήποτε με βολβοειδές σχήμα.
Ευχαριστούμε! :)

πριν από 2 χρόνια