1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Η λάμπα μου είναι μπλε."

"Η λάμπα μου είναι μπλε."

Μετάφραση:My lamp is blue.

April 7, 2016

6 σχόλια


Vahagn83

γιατί οχι και bulb αντί για lamp???


ssurprize

"light bulb" είναι συγκεκριμένα ο λαμπτήρας. Με τη λέξη "lamp" αναφερόμαστε στη συνολική συσκευή (καλώδιο/υποδοχή, λαμπτήρας και κάλυμμα/αμπαζούρ).
Αλλά θα το προσθέσουμε, γιατί όντως η "λάμπα" μπορεί να αναφέρεται και στη συσκευή σαν σύνολο και στο λαμπτήρα μεμονωμένα. Αλλά είναι "light bulb" όχι σκέτο "bulb". Το "bulb" σημαίνει "βολβός" και μπορεί να αναφέρεται σε οτιδήποτε με βολβοειδές σχήμα.
Ευχαριστούμε! :)


0jnF1

Στη σωστή απάντηση έχει κόκκινο φόντο. Εμφανίζεται ως λάθος.


Alfia-Anna

Ευχαριστώ πολύ.


Lamprini271875

Η απάντηση μου είναι η σωστή


D_..
Mod
Plus

Κανείς δεν μπορεί να δει την απάντηση που δώσατε. Αν θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν σωστή, γραμματικά και ορθογραφικά, και λείπει από τις εναλλακτικές, κάντε αναφορά χρησιμοποιώντας το ειδικό κουμπί και επιλέγοντας "Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή". Έτσι θα ενημερωθούν οι δημιουργοί των μαθημάτων. Οι διαχειριστές του φόρουμ δεν μπορούμε να προσθέσουμε εναλλακτικές απαντήσεις στη βάση δεδομένων.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.