"Η λάμπα μου είναι μπλε."

Μετάφραση:My light bulb is blue.

April 7, 2016

3 σχόλια


Vahagn83

γιατί οχι και bulb αντί για lamp???

April 7, 2016

ssurprize

"light bulb" είναι συγκεκριμένα ο λαμπτήρας. Με τη λέξη "lamp" αναφερόμαστε στη συνολική συσκευή (καλώδιο/υποδοχή, λαμπτήρας και κάλυμμα/αμπαζούρ).
Αλλά θα το προσθέσουμε, γιατί όντως η "λάμπα" μπορεί να αναφέρεται και στη συσκευή σαν σύνολο και στο λαμπτήρα μεμονωμένα. Αλλά είναι "light bulb" όχι σκέτο "bulb". Το "bulb" σημαίνει "βολβός" και μπορεί να αναφέρεται σε οτιδήποτε με βολβοειδές σχήμα.
Ευχαριστούμε! :)

April 10, 2016

0jnF1

Στη σωστή απάντηση έχει κόκκινο φόντο. Εμφανίζεται ως λάθος.

March 11, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.