"They want to apply."

Tłumaczenie:One chcą się zgłosić.

2 lata temu

12 komentarzy


samurai197

A czy "apply" nie znaczy tez( ubiegac sie o)? Apply for a passport. Oni chca sie ubiegac. Czy takie tlumaczenie nie moze byc zastosowane? Oczywiscie w jakims zdaniu. Bo ubiegac sie trzeba o cos.

2 lata temu

Martyna274951

"Ubiegać się o" to właśnie apply for. Samo apply znaczy tyle co "zgłaszać się, aplikować".

3 miesiące temu

F.S.I

"Oni chcą się ubiegać" Dlaczego nie zalicza?

1 rok temu

Martyna274951

"Ubiegać się" powiedzielibyśmy jako apply for.

3 miesiące temu

Kat779404

Jak kliknie się w słowo tłumaczy jak ubiegać się, a jak napisałam oni chcą się ubiegać to nie zaliczyło :-(

11 miesięcy temu

filipina_08

Dlaczego "oni chcą zgłosić się", a nie może być "oni chcą zgłosić"? Nie bardzo to rozumiem.. np. w kontekście "oni chcą zgłosić np. szkodę"

2 lata temu

rozamunduszek

zgłosić się i zgłosić [coś] mają różne znaczenia. Apply jest tym kontekście trochę niefortunnie przetłumaczone, może lepsze by było starać się (o coś), ubiegać się (o coś). (Apply for a job. Apply for a student grant). Zgłosić (coś) to report (something), zgłosić szkodę to report damage (I would like to report property damage and apply for repair costs refund - chciałbym zgłosić uszkodzenie mienia i ubiegać się o pokrycie kosztów naprawy)

2 lata temu

Martyna274951

Bardzo dobrze wytłumaczone, dodam jeszcze dla jasności że apply znaczy aplikować, zgłaszać się, a apply for starać się o coś, ubiegać o coś.

3 miesiące temu

Busha9

Jak w końcu ma być?naisałam zgosić i jest żle aplikować teraz jest dobrze a poprzednio żle Proszę się zdecydować Duolingo

1 rok temu

Martyna274951

Powinno być zgłosić SIĘ, ponieważ pomiędzy zgłaszaniem (report) a zgłaszaniem się (apply) jest różnica. Zgłosić można błąd, a zgłosić się można np. na casting.

3 miesiące temu

KazKrak
KazKrak

Wg. mnie powinno być Oni chcą się ubiegać. Zgłosić to bardziej sign up, join.

9 miesięcy temu

Martyna274951

Join to dołączać, a sign up to rejestrować się. Samo "ubiegać się" nie może występować, powinno być wtedy "ubiegać się O (coś)". Jeżeli chcemy powiedzieć, że ubiegamy się o coś, mówimy I apply for...

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.