1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Elérte a célját."

"Elérte a célját."

Fordítás:She reached her objective.

January 11, 2014

15 hozzászólás


Harga

Elérte a célját. - She reached her objective. - He has reached his objective. Egyetértek Ademaroval, szerintem is jó mindkettő. Nálam ez csak sima fordítási feladat volt, nem választós.


Ademaro

Az "elérte a célját" mondatból miért kellett volna tudnom, hogy egyszerű múlt és nem befejezett jelen?


Nitram.

Ide jó lenne a present perfect is. Mivel nem tudom melyik ez a lecke így nem tudok pontosat mondani, de szerintem azért kérte a program a past simple-t mert ez a lecke a past simple-t mutatja be. Javíts ki ha tévedek.


Ademaro

Ja, hogy ez így van kategóriára bontva. :) Arra valóban nem figyeltem, hogy az egyszerű múltat mutatja be. Az volt a feladat, hogy három közül válasszam ki az összes jót, nekem jó lett volna a has reached is.


Nitram.

Figyelj, ha jelentetted akkor oké, javítva lesz! Végül is igazad van. Sajnos azonban van egy olyan érzésem, hogy nem lehet feleletválasztós feladatnál jelenteni, de remélem nem így van.


Vica58

Csak gondolat: ha elérte a célját ,akkor annak már nincs a jelenre hatása,ezért nem lehet" present perfect"tehát megtörtént. Ha rosszul tudom javítsatok


Gabesz103844

Gól???melyik szo a gol?


Arpad2661

Az "objective"-t nem fogadta el holott előtte ezt javasolta.


Gitta327561

Mi történik, ha a "válaszomat el kellene fogadni" lehetőséget jelölöm meg? Nem kapok semmi visszajelzést :(


Judit19900923

Az archived-et miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.