1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She leaves in the morning."

"She leaves in the morning."

Fordítás:Reggel indul.

April 8, 2016

19 hozzászólás


szukicspeter

A reggel megy el miért nem helyes?


Sotech1

Szerintem is helyes. Én jelentem. :)


csapy

Köszi, nekem már elfogadta.


karak74

Azért érdekes ez a magyar nyelv! "Indul", "elindul", "elmegy", "megy el". Nekem az "elindul"-t is elfogadta. Tehát eddig a nyerő számok: "indul", "elindul", "megy el". Vajon az "elmegy"-et is kihúzzák (azaz elfogadják)?


erzsiszalai

Én azt írtam hogy ő reggel indul! És nekem elfogadta!:)


karak74

A magyar nyelvben a személyes névmást nem kötelező kitenni, de azért a DL (a legtöbb esetben) nem "büntet" érte, ha kiteszed. Persze az angolban kötelező.


erzsiszalai

Azt tudom hogy nem kell kirakni de én mindig kiszoktam!:) Egyébként attól még köszi hogy mondod!:) és egyébként az elmegy-et is elfogadja. Most néztem meg.


erzsiszalai

Persze tudom hogy az angolban mindig ki kell rakni.:) :D


Hulladekai

(elmegy) nem, nem fogadják el.


mik.del

Miért nem jó az, hogy reggel elindul?


KovcsJzsef15

Hiába jelentettétek nem fogadta el a Reggel megy el" fordítást


KovcsJzsef15

Hiába jelentettem a "Reggel megy el" verziót, nem fogadja el.


csapy

Neked is köszi, már jó.


Barnus14

Reggel indul. Jó, de jó! Hehehe!


FeketeZsol7

Az írta jó válasznak :A lány reggel indul.?? Ebbe hol van a lány szó ??


Babka37

valóban, nekünk kicsit zavaró a nemeket figyelmen kívül hagyó magyar személyes névmás után figyelni az idegen megoldásra


funiemcsi

Be volt szerezve 20 lingotér a hétvégi felmentés mégis elvették a 92 napos szériámat. Miért?


Harga

Ezt hogyan lehet? Én csak 1 napi felmentésre találtam rá, de érdekelne hosszabb arra az esetre ha nyaralni megyek.


Fotobagdi

miért nem jó hogy : elutazik reggel?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.