1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He had known too much."

"He had known too much."

Překlad:On věděl příliš moc.

April 8, 2016

19 komentářů


CKGATTOMTO

Vedel prilis hodne. Neuznalo mi to! Myslim si, ze HODNE nebo MOC je stejne. Nebo se mylim?


dolfi824477

Nevzalo mi slovosled: On příliš mnoho věděl.


Nemesis_NaR

Souhlasím, to by mělo být v pořádku. Připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


widle

Už to v systému je.


Jana206260

Vedel prilis moc. Myslim ze i tato odpoved je spravne.


edenka55

On znal toho prilis a neuznalo to


sikus8

I když je čeština benevolentní ve slovosledu, tak vaše věta už mi přijde nesprávně - on toho znal příliš


JanUnger1

Příliš nebo hodně vždyť je skoro stejné


widle

Ale jen skoro. "Příliš" znamená "víc, než je dobré". Což je to, co říká i anglická věta. Samotné "hodně" neříká nic o tom, jestli je to dobře nebo špatně.


Mona986084

On příliš moc věděl... Neuznáno.. prý jsem použila špatné slovo MOC... Nechápu!! Jen jinak poskládané slova,ale význam naprosto stejný!!


MartaKadlu

Takhle byste tu vetu preci cesky nikdy nerekla..


TaNlGA

Já myslím že použila : Např: zabili ho protože příliš moc věděl : D


Usagi996993

Šlo by tam dát "Věděl toho přespříliš."?


Rudolf_Vymola

Neuznalo On znal příliš moc


VauraPavel

Nebere věděl prilis hodně


MartinDahe

Věděl toho až příliš -》 neuznáno


TaNlGA

Nemyslim ze věta - On prilis moc věděl - je chybna , avsak neuznana


Ivo150846

On znal příliš mnoho...je totéž a nebere...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.