1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I trust my parents."

"I trust my parents."

Fordítás:Bízom a szüleimben.

January 11, 2014

18 hozzászólás


SD-77

Elég rossz a felvétel...a "trust" úgy hangzik mintha "dress" lenne. És a "parents" se hangzik jól.


Nitram.

Azért nem egy túl gyakori mondat, hogy "I dress my parents"...


AkoskaSchnee

Nekem nem hagzott úgy :P Rendesen értettem mit mondott.


fectroll

Ha ennyire nem érted, mit mond a rendszer,akkor hallgasd minél többször. Ha az istennek sem jössz rá, akkor kezdj el gondolkodni, hogy abban a leckében melyik szó lehet. Velem is volt így a minap. Akkora baromságot hallottam, mint a ház. Végül is ki silabizáltam...


Harga

Vagy ne csak ezt hallgasd, hanem angol rádiókat is. (Komolyan gondoltam, mert nekem ez sokkal érthetőbb mint a "nativ" amerikai a rádióban.)


keep2000

Ez nem felvétel, ez egy sima automata szövegfelolvasó, robothoz képest pedig egész jó teljesítmény


jancsi936305

Mibe különbözik a believe és a trust


tibonova

A believe hinni, a trust pedig bízni.


BenceVarga1

Teljesen jól mondja.


Tibi585212

Nem szükséges az "in"? : in my parents, A USA bankjegy felirata: in God we trust. Erősítsetek meg, mert régen láttam, de így emlékszem.


tibonova

Nem szükséges, de nem is hiba szerintem.

Hasonló ahhoz, hogy I give suggestions to you. és I give you suggestions. Mindkettő jelentése: Tanácsokat adok neked.


Lariona87

A hiszek a szüleimben az hogyan helyes? Köszi


valentinaaa03

i believe in my parents (?) Ha úgy érted a kérdést,hogy hiszel mondjuk benne,hogy képesek valamire akkor szerintem így helyes lehet


Transylvanus

Miért lenne hiba az 'én bízom' ?


Daddyman7

A hiszek és a bízom rokonértelmű szavak!


ironcameleon

Az lehet, de a szavak különböznek itt is, ott is.


JenovaiSzi

Ez konnyu volt !!! ;) ☝️

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.