1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми чекаємо на видання вашої …

"Ми чекаємо на видання вашої книги."

Переклад:We are waiting for the publication of your book.

April 8, 2016

15 коментарів


Ailurus88

"We are waiting for this publication of your book." - це дуже жахливий переклад. На яку саме "цю" публікацію ми чекаємо?? Треба ж розуміти, що "this" та "the" - це далеко не одне й теж! Десь можна використовувати обидва, але ж не всюди! ))


Alex674829

Це не переклад , це 3.14здець !


fish-key

Хто пояснить, навіщо тут артикль "the"?


Dmy_S

Знову ті самі граблі, що в одній із попередніх тем: яким боком переклад із "this" правильний? Де в українському реченні "ЦЕ видання"?


Natalya14693

Чи можна вжити edition замість publication?


Vital153055

А чому не можна we wait?


DmitriyTar9

Чому continuous? Ось так сидять просто зараз і чекають, коли книга вийде з під верстата?


Fc5S4

АУ..., модератори..., ви, взагалі, є? Чи , може, КОРОНОВІРУС із Вами...?


Alex674829

We are waiting for your book's edition, чому так не підходить ?


Bars_if

В одній відповіді for the publication a в другому for publication ???


wGQu8

For THE publication - вони чекають на Подію - видання книги. For publication - вони чекають на процесс видання книги.


89Lr1

В мене питання чи можна в цьому реченні використати, the issue?


TolikTolik5

we wait for a publication of your book-- що не так???-- нічого все вірно. Не кажучі про edition.

В цілому відповідь-- НА УГАД, або ви телепат.

1.контекст відсутній тому -- wait-- вірно 2.контекст відсутній тому-- а-- вірно, і навіть без артиклю вірно.


Ihor157440

We are waiting for the publishing of your book. ???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.