1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Anna ist ein Mädchen."

"Anna ist ein Mädchen."

Çeviri:Anna bir kız çocuğu.

April 8, 2016

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

BirglDuran

doğru söyledim algılamadı

February 20, 2019

thecatinside

"Anna bir kız çocuktur" cevabı neden kabul edilmiyor?

April 8, 2016

MeteUlku

Türkçe olarak düşündüğümüzde, "kız çocuğu" bir isim tamlamasıdır. "Anna, bir kız çocuktur." demek yanlış olurdu.

April 8, 2016

Mertztun1

Almanca yazmanı istiyo

September 23, 2019

KarlHauser

Anna bir yazinca da kabul ediyor

January 21, 2018

Semramis20

Anladığım gibi yazıyorum,yanlış çıkıyor.Bazı kelimeler çabuk söyleniyor.

August 30, 2019

DilekAA

Ein erkeklerde kullanılmıyor muydu

September 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.