"Çocuklar meyve yer."

Çeviri:The children eat fruit.

4 yıl önce

6 Yorum


tezgelegemen

the takısını işine gelince kabul ediyor gelmeyince kabul etmiyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır genel olarak kuralları var. eğer sorunuz/sorununuz olduğunda açıkca yazarsanız cevap alırsınız

4 yıl önce

AksarayliA

The belirtmede kullanılır burada genelleme var.

4 yıl önce

mehmetzeki6

şöyle söyliyim ben olayı çözdüm galiba örnek; the takısı kelimenin önüne geldigi zaman mesala makarna makarnayı olur yani ( yı) takılır.iyi dersler

4 yıl önce

selingulumser

Az once the olmayani isaretledim yanlis cikti bu sefer yine ayni sey ,neyse yine eglenceli bi program keske cok daha gelistirseler ingilizceyi kökten halletsek

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü sorunun üstünde de aşağıda da yazdığı gibi bütün doğru şıkları seçmelisin!!!!!

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.