1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They know how to count."

"They know how to count."

Překlad:Umějí počítat.

April 9, 2016

12 komentářů


Zuzka551004

Neuznalo mi to ONI VI JAK POCITAT

March 6, 2017

JiNeern

Protože správně česky je "oni VĚDÍ".

May 15, 2018

PetrKolska

Přesně, pěkná demence

October 13, 2017

radekklon

Bylo by prosim mozne i "They know to count"? Dekuji. rk

April 9, 2016

Voyta
Mod

Ne. "Know" znamená vědět, takže tato věta doslova říká "Oni vědí, jak počítat". Vaše věta by zněla "Oni vědí počítat".

April 9, 2016

arezna

A není umět ,can'? Protože já bych tohle přeložila jako: ,Oni vědí, jak se počítá'. Děkuji.

September 22, 2017

ddf76

Asi spravny preklad neni Ona ví, jak počítat.

November 4, 2016

PavelKinde

Je tam they - oni

September 14, 2017

xaver154979

"Oni ví jak počítat." - je správně a nebere to.

A poslední dobou to nenabízí akce, kde se používá mikrofon. Přestože jsem to psal mailem duolingu a také jako příspěvrk na facebook, nikdo neodpověděl. To je hrůza :(

June 8, 2017

nueby

Zklamu vás hned dvakrát.

Tento kurz je založen na spisovné češtině, ve které slovesa vědět a jíst mají ve třetí osobě množného čísla přítomného času koncovku -e/ědí. Populární verze s -í se ještě do hovorové vrstvy spisovné češtiny nedostaly, a nejsou tedy z hlediska tohoto kurzu o nic správnější než třeba "von votevřel vokno", i kdyby nám cit napovídal, že oni ví a oni jí mají uznání hovorové spisovnosti na spadnutí. Odkaz na ÚJČ: http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=v%C4%9Bd%C4%9Bt

Duolingo bylo nedávno překódováno (http://making.duolingo.com/rewriting-duolingos-engine-in-scala), a ne všechny funkce zatím existují v nové verzi. A s více než sto milióny uživatelských účtů se jednotlivý uživatel odpovědi Duolinga na náhodný email či příspěvek na fb nedočká, zvlášť na hlášení něčeho, o čem Duolingo velice dobře ví. Nás dobrovolných správců je jen několik stovek, ale ani my si neděláme iluze, že by nám někdo rychle odpověděl na dva pokusy o komunikaci. Popravdě řečeno, my zpravidla nečekáme, že nám přijde odpověď na cokoliv ani v nekonečném termínu. Je to malá firma a ukousla si obrovské sousto.

Ještě možná jeden odkaz by mohl pomoci: https://www.duolingo.com/comment/7117296

June 9, 2017

PavelKinde

Jedu z mobilu, tak nevidim jak je stary Vas prispevek (jestli je stale aktualni) nicmene ma zkusenost ohledne vypinani je, ze obcas se akce za pouziti mikrofonu vypnou a musite je nahodit rucne v nastaveni, stalo se mi to tak 5x

September 14, 2017

momoz12

Oni vĕdí..? Omg kdo takhle mluví....

January 13, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.