Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They know how to count."

Překlad:Umějí počítat.

před 2 roky

10 komentářů


Zuzka551004

Neuznalo mi to ONI VI JAK POCITAT

před 1 rokem

JiNeern

Protože správně česky je "oni VĚDÍ".

před 4 měsíci

arezna
arezna

A není umět ,can'? Protože já bych tohle přeložila jako: ,Oni vědí, jak se počítá'. Děkuji.

před 11 měsíci

radekklon

Bylo by prosim mozne i "They know to count"? Dekuji. rk

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ne. "Know" znamená vědět, takže tato věta doslova říká "Oni vědí, jak počítat". Vaše věta by zněla "Oni vědí počítat".

před 2 roky

ddf76

Asi spravny preklad neni Ona ví, jak počítat.

před 1 rokem

PavelKinde

Je tam they - oni

před 1 rokem

xaver154979

"Oni ví jak počítat." - je správně a nebere to.

A poslední dobou to nenabízí akce, kde se používá mikrofon. Přestože jsem to psal mailem duolingu a také jako příspěvrk na facebook, nikdo neodpověděl. To je hrůza :(

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Zklamu vás hned dvakrát.

Tento kurz je založen na spisovné češtině, ve které slovesa vědět a jíst mají ve třetí osobě množného čísla přítomného času koncovku -e/ědí. Populární verze s -í se ještě do hovorové vrstvy spisovné češtiny nedostaly, a nejsou tedy z hlediska tohoto kurzu o nic správnější než třeba "von votevřel vokno", i kdyby nám cit napovídal, že oni ví a oni jí mají uznání hovorové spisovnosti na spadnutí. Odkaz na ÚJČ: http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=v%C4%9Bd%C4%9Bt

Duolingo bylo nedávno překódováno (http://making.duolingo.com/rewriting-duolingos-engine-in-scala), a ne všechny funkce zatím existují v nové verzi. A s více než sto milióny uživatelských účtů se jednotlivý uživatel odpovědi Duolinga na náhodný email či příspěvek na fb nedočká, zvlášť na hlášení něčeho, o čem Duolingo velice dobře ví. Nás dobrovolných správců je jen několik stovek, ale ani my si neděláme iluze, že by nám někdo rychle odpověděl na dva pokusy o komunikaci. Popravdě řečeno, my zpravidla nečekáme, že nám přijde odpověď na cokoliv ani v nekonečném termínu. Je to malá firma a ukousla si obrovské sousto.

Ještě možná jeden odkaz by mohl pomoci: https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 1 rokem

PavelKinde

Jedu z mobilu, tak nevidim jak je stary Vas prispevek (jestli je stale aktualni) nicmene ma zkusenost ohledne vypinani je, ze obcas se akce za pouziti mikrofonu vypnou a musite je nahodit rucne v nastaveni, stalo se mi to tak 5x

před 1 rokem