1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to visit two countrie…

"I want to visit two countries, for instance, Brazil and Zambia."

Çeviri:Ben iki ülke ziyaret etmek istiyorum, mesela, Brezilya ve Zambiya.

April 9, 2016

11 Yorum


selmaneee

"iki ülkeyi ziyaret etmeyi istiyorum mesela brezilya ve zambiya" kabul etmedi etmeyi değil etmek olacakmış?? çok farklı şeylermi bilen anlatabilir mi


MeteUlku

Sizin cümleniz de doğru. Eğer kabul etmediyse raporlayın lütfen, moderatörler ekleyecektir.


selmaneee

tamam teşekkür ederim


ekrem25

ya hepsi doğru ziyaret etmek yerine gezmek yazdım kabul etmedi mesela Can We visit gezebilirmiyiz burdada gezmek var yani


Rahan830474

Zambiya'la brezilya'nın yerini değiştirdiğimde kabul etmedi neden?


buketsevcan

Cümledeki sıralamalara sadık kalmanızı öneririm. Mesela "I have a dog and a cat." cümlesini "Benim bir kedim ve köpeğim var." olarak çevirirseniz belki kediyi dog ve köpeği cat sanıyorsunuzdur, bu tip durumları ve kelimelerin yanlış öğrenilmesini önlemek için sıralamadaki değişiklikler yanlış kabul edilmektedir.


Berfin149823

Çunkü her zaman cümlenin yerini değiştirmeden istiyorlar


Mertihsanyan00

Aynen bende de öyle oldu


Mansura_

"Ben iki ülkeni ziyaret etmek istiyorum,mesela,Brazilya ve zambiya" olarak dakabul etmedi.


emreakd

"Ben iki ülke gezmek istiyorum, mesela, Brezilya ve Zambiya" bunu da kabul etseydiniz keşke. Şimdi çıkıp visit ziyaret etmek demeyin Türkçe ile İngilizce farklıdır diye her zaman bas bas bağırıyoruz ya? Bu Türkçede gezmek olarak kullanılır, ziyaret etmek olarak değil.


sukran808848

Örnek=Mesela niçin kabul etmediniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.