1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nobody is content."

"Nobody is content."

Překlad:Nikdo není spokojený.

April 9, 2016

9 komentářů


nihau0

content mne dostává - jaká je logika, že je to zároveň obsah? děkuji

April 9, 2016

Voyta
Mod

Angličana by zase dostalo, že v češtině je zámek i mechanismus i budova. Prostě to tak je a až se ten jazyk naučíte, dostávat vás to přestane.

April 9, 2016

robod.cz

Takže se v angličtině jedná o absolutní synonymum? (společně s nihau0 bych rád spíše znal vnitřní logiku výrazu, než jen - "prostě to tak je") Předem díky za vysvětlení.

August 1, 2016

124jan

Ja tam súvislosť vidím. Spokojný =naplnený; náplň=obsah.

March 28, 2017

Toooorch

Kluci proste pouzivejte satisfied a je to.

September 2, 2019

LubomirHat

Neni náhodou spokojný - contented, satisfied?

October 10, 2016

Nemesis_NaR

Taky.

October 11, 2016

robod.cz

Nebyla by další možnost překladu "Nikdo není obsažen."? Ve smyslu "Nikdo není zahrnut".

May 24, 2017

nueby

Ne, protože "content" neznamená "obsažen". Vaše věta o nezahrnutí by nejspíše použila slovo "included" ("contained" by tady vyznělo cize nebo jako zmínka o obsažení ve smyslu syna božího v hostii).

May 24, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.