1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Not him."

"Not him."

Çeviri:O değil.

January 12, 2014

46 Yorum


Berat_KR

Onun değil olması gerekmezmi


incikin_

Nesne zamirleri (me/you/him/her/it/us/them) cümleye göre farklı şekilde çevrilebilir. Örneğin:

1) "beni/bizi/onu" vs.:

● Jill likes him. (= Jill, onu sever.)
● Jane knows me. (= Jane, beni tanır/bilir.)

2) "bana/bize/ona" vs.:

● Help him. (= Ona yardım et.)
● Jane showed me the book. (= Jane bana kitabı gösterdi.)

3)"benimle/ondan" vs.:

(Edatlardan (to/at/for/with/than vs.) sonra)

● We are going WITH him. (= Biz onunla gidiyoruz.)
● Jane is looking FOR us. (= Jane bizi arıyor.)

4) "Ben/Biz/o" vs. olarak:

("Am/is/are" (Olmak) fiilinden sonra, cümlenin tamamlayıcısı olarak ve bu yapının kısaltmasında.)

●- Who is it? (Kim o?)
- It is me. (Benim)

●- Who is calling? Is it Peter?
- Not him. It's Joe. (-Kim arıyor? Peter mı?
-[Arayan kişi] o değil. [Arayan kişi] Joe.


semra155026

Inci hanim doyurucu bilgi tesekkurler bu izahlari hangi kaynaktan ogrenebilirim


LudovicoTe

ELS Inside Out kitabını bir internetten araştırın lütfen.


muhammedyusufolg

Bu açıklamaya ihtiyacım vardı. Daha iyi anladım, Teşekkürler.


meral4465

Bi şey sorabilir miyim, his him olunca,her ne oluyor?


Laninaezgi

Him onu demektir his ise onun


DAOt9A

Ben de öyle düşünüyorum. Ben onun yazdım bana " Cevabınızda bir yazım hatası var " diyor


ekaraoglu

"Ona değil " olması gerekmez mi?


ProwlingParis

hayır. "ona değil" = "not to him". Tek başına "him" ya standart "o" ya da -i hali "onu" olur.


alidemir1986

Bu ingilizce de bir tuhaf ya da türkçe tuhaf. Not him derken "o değil" deniliyor madem "he not" da neyin nesi o zaman.


Ylmaz7708

Him=onu,ona,o demek his'le(onun)karıştırmayin


meral4465

He-his-him oluyor, She-her-?- ne oluyor kafam karıştı


eyda683279

Not him ve not he arasındaki fark ne arkadaşlar ? Ya da "not he" diye bir şey yok mu acaba?


ethem4949

Doğru yaptim ama (o/you) (him/onu) demek değilmi


Srreker

You sen demek. He she it o demek.


AsyaSu3

You sen-siz demek . Onu/ona demek isterseniz him-her-it diyebilirsiniz


high1661

Benle arkadaş olur musunuz?


elifnehir5

aciklamadakini yaptim yqnlis dedi


bayantrabzonli

Onun değil mi değil mi yaa


suuperisi

onu degil veya ona degil olmasi gerekmiyor mu?


Ahmetoruc063

Onun değil olması gerek


SametDemirok

Onun değil olcak. Cevap yanlış


AysunHajib

Bu neden notu qarip söylüyor


HseyinAvni

onu değil, not him, not her olabiliyor ama onun değil olmuyor çünkü onun his ve her kullanılıyor

zaten o değil ve onu değil aynı mantığa denk geliyor ama onun değil başka mantığı var


NehirS0

Him telaffuz ederken hemm gibi söyluyor


xNurseGirlx
  • Not Him - yazdım neden olmadı? sorun mu var duolindo da? neden olmadı Neden.

Celil840716

Kesinlikle ingilizcenin yanlış öğretilmesi "Nothim" "DeğilO" Yabancılar konuşurken ayırmazlar Nathim diye okurlar ve düşünüp durursunuz. İngilizce nazik bir dil degildir bunu unutmayın kaba ve tasdevri dili gibi. Sonuna please koyarsinizda bir b××× benzer. Tek guzel yanı olumlu , olumsuz , soru ve vss cumleri kurmak kolaydir.


HaleAydoga1

Ben bu kadini anlamiyorum


azra253734

O degil olcak zaten cevap


BordoKravat

Him onu/ona olarak kullanılır. Ona değil olmaz mı?


ElifCanl

Hoporlör den ses gelmiyorrr


Tahsin2220

Bu uygulamanin ta ann....


kenan15588

not değilim anlamına gelmiyordu


TunaAcm

Not he,not she,olmaz mı


Aytac178968

Him onu demek değilmi


Sargll

Incikin tesekkurler daha iyi anladim


Songsandga

Ona değil yazdım doğru kabul etdi.Onu değil olmalıydı.


Yasso___101

Him nedemek anlamına basınca boşluk çıktı şimdiden cevaplayanlara teşekkürler.


Mezza319695

doğru söylüyorum yanlış kabul ediyo


sevda946111

Çok saçma ya 10 defa tekrarlıyorum hep yalnış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.