1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Not him."

"Not him."

Çeviri:O değil.

January 12, 2014

40 Yorum


Berat_KR

Onun değil olması gerekmezmi

December 28, 2014

incikin_

Nesne zamirleri (me/you/him/her/it/us/them) cümleye göre farklı şekilde çevrilebilir. Örneğin:

1) "beni/bizi/onu" vs.:

● Jill likes him. (= Jill, onu sever.)
● Jane knows me. (= Jane, beni tanır/bilir.)

2) "bana/bize/ona" vs.:

● Help him. (= Ona yardım et.)
● Jane showed me the book. (= Jane bana kitabı gösterdi.)

3)"benimle/ondan" vs.:

(Edatlardan (to/at/for/with/than vs.) sonra)

● We are going WITH him. (= Biz onunla gidiyoruz.)
● Jane is looking FOR us. (= Jane bizi arıyor.)

4) "Ben/Biz/o" vs. olarak:

("Am/is/are" (Olmak) fiilinden sonra, cümlenin tamamlayıcısı olarak ve bu yapının kısaltmasında.)

●- Who is it? (Kim o?)
- It is me. (Benim)

●- Who is calling? Is it Peter?
- Not him. It's Joe. (-Kim arıyor? Peter mı?
-[Arayan kişi] o değil. [Arayan kişi] Joe.

September 29, 2017

semra155026

Inci hanim doyurucu bilgi tesekkurler bu izahlari hangi kaynaktan ogrenebilirim

May 25, 2018

LudovicoTe

ELS Inside Out kitabını bir internetten araştırın lütfen.

February 10, 2019

meral4465

Bi şey sorabilir miyim, his him olunca,her ne oluyor?

October 14, 2018

abdulkadir581443

"Not he" desek olmaz mı?

October 21, 2018

Laninaezgi

Him onu demektir his ise onun

June 5, 2015

ekaraoglu

"Ona değil " olması gerekmez mi?

January 12, 2014

ProwlingParis

hayır. "ona değil" = "not to him". Tek başına "him" ya standart "o" ya da -i hali "onu" olur.

January 12, 2014

alidemir1986

Bu ingilizce de bir tuhaf ya da türkçe tuhaf. Not him derken "o değil" deniliyor madem "he not" da neyin nesi o zaman.

December 11, 2014

Ylmaz7708

Him=onu,ona,o demek his'le(onun)karıştırmayin

August 29, 2016

meral4465

He-his-him oluyor, She-her-?- ne oluyor kafam karıştı

October 14, 2018

eyda683279

Not him ve not he arasındaki fark ne arkadaşlar ? Ya da "not he" diye bir şey yok mu acaba?

May 21, 2017

ethem4949

Doğru yaptim ama (o/you) (him/onu) demek değilmi

January 8, 2016

Srreker

You sen demek. He she it o demek.

July 7, 2017

AsyaSu3

You sen-siz demek . Onu/ona demek isterseniz him-her-it diyebilirsiniz

November 5, 2017

elifnehir5

aciklamadakini yaptim yqnlis dedi

August 30, 2016

bayantrabzonli

Onun değil mi değil mi yaa

November 6, 2016

suuperisi

onu degil veya ona degil olmasi gerekmiyor mu?

November 7, 2016

Ahmetoruc063

Onun değil olması gerek

December 27, 2016

SametDemirok

Onun değil olcak. Cevap yanlış

February 5, 2017

AysunHajib

Bu neden notu qarip söylüyor

July 15, 2017

HseyinAvni

onu değil, not him, not her olabiliyor ama onun değil olmuyor çünkü onun his ve her kullanılıyor

zaten o değil ve onu değil aynı mantığa denk geliyor ama onun değil başka mantığı var

August 9, 2017

seyithalis

him olmalı

September 3, 2017

NehirS0

Him telaffuz ederken hemm gibi söyluyor

September 8, 2017

xNurseGirlx
  • Not Him - yazdım neden olmadı? sorun mu var duolindo da? neden olmadı Neden.
September 29, 2017

TuncayY3

Not him demiyo

October 7, 2017

Celil840716

Kesinlikle ingilizcenin yanlış öğretilmesi "Nothim" "DeğilO" Yabancılar konuşurken ayırmazlar Nathim diye okurlar ve düşünüp durursunuz. İngilizce nazik bir dil degildir bunu unutmayın kaba ve tasdevri dili gibi. Sonuna please koyarsinizda bir b××× benzer. Tek guzel yanı olumlu , olumsuz , soru ve vss cumleri kurmak kolaydir.

November 3, 2017

MahmutAyte2

qn

November 22, 2017

HaleAydoga1

Ben bu kadini anlamiyorum

December 3, 2017

azra253734

O degil olcak zaten cevap

December 5, 2017

BordoKravat

Him onu/ona olarak kullanılır. Ona değil olmaz mı?

December 23, 2017

ElifCanl

Hoporlör den ses gelmiyorrr

December 29, 2017

Tahsin2220

Bu uygulamanin ta ann....

January 31, 2018

krstrk

Merhem

March 6, 2018

kenan15588

not değilim anlamına gelmiyordu

June 21, 2018

TunaAcm

Not he,not she,olmaz mı

July 12, 2018

Aytac178968

Him onu demek değilmi

July 26, 2018

Sargll

Incikin tesekkurler daha iyi anladim

October 21, 2018

high1661

Benle arkadaş olur musunuz?

July 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.