Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Not him."

Çeviri:O değil.

4 yıl önce

108 Yorum


Berat_KR

Onun değil olması gerekmezmi

3 yıl önce

Laninaezgi

Him onu demektir his ise onun

3 yıl önce

EkremNas

Bende onu diye yazdim ama o diye yazmaliydiniz diye cevap geldi.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Nesne zamirleri (me/you/him/her/it/us/them) cümleye göre farklı şekilde çevrilebilir. Örneğin:

1) "beni/bizi/onu" vs.:

● Jill likes him. (= Jill, onu sever.)
● Jane knows me. (= Jane, beni tanır/bilir.)

2) "bana/bize/ona" vs.:

● Help him. (= Ona yardım et.)
● Jane showed me the book. (= Jane bana kitabı gösterdi.)

3)"benimle/ondan" vs.:

(Edatlardan (to/at/for/with/than vs.) sonra)

● We are going WITH him. (= Biz onunla gidiyoruz.)
● Jane is looking FOR us. (= Jane bizi arıyor.)

4) "Ben/Biz/o" vs. olarak:

("Am/is/are" (Olmak) fiilinden sonra, cümlenin tamamlayıcısı olarak ve bu yapının kısaltmasında.)

●- Who is it? (Kim o?)
- It is me. (Benim)

●- Who is calling? Is it Peter?
- Not him. It's Joe. (-Kim arıyor? Peter mı?
-[Arayan kişi] o değil. [Arayan kişi] Joe.

10 ay önce

muhammedyusufolg

Bu açıklamaya ihtiyacım vardı. Daha iyi anladım, Teşekkürler.

8 ay önce

semra155026

Gramer Turkce bilgiyi nereden ogrenebilirim

2 ay önce

semra155026

Inci hanim doyurucu bilgi tesekkurler bu izahlari hangi kaynaktan ogrenebilirim

2 ay önce

HaleAydoga1

Siz neden ders anlatiyorsunuz acaba

8 ay önce

emirhan585309

Aynen aq

8 ay önce

HaleAydoga1

Evet

8 ay önce

ekaraoglu

"Ona değil " olması gerekmez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır. "ona değil" = "not to him". Tek başına "him" ya standart "o" ya da -i hali "onu" olur.

4 yıl önce

alidemir1986

Bu ingilizce de bir tuhaf ya da türkçe tuhaf. Not him derken "o değil" deniliyor madem "he not" da neyin nesi o zaman.

3 yıl önce

MegaFatih

Bende anlmadim:-)

2 yıl önce

Ylmaz7708

Him=onu,ona,o demek his'le(onun)karıştırmayin

1 yıl önce

eyda683279

Not him ve not he arasındaki fark ne arkadaşlar ? Ya da "not he" diye bir şey yok mu acaba?

1 yıl önce

ethem4949

Doğru yaptim ama (o/you) (him/onu) demek değilmi

2 yıl önce

Srreker

You sen demek. He she it o demek.

1 yıl önce

AsyaSu3

You sen-siz demek . Onu/ona demek isterseniz him-her-it diyebilirsiniz

9 ay önce

HaleAydoga1

Ben bu kadini anlamiyorum

8 ay önce

yamanyy

ingilizcenin bir deyim dili olduğunu unutmsak mı

3 yıl önce

ByHaCKeR

Bu nasıl cümle

2 yıl önce

bensu913584

Evet tşk

2 yıl önce

ahmeterdem40447

Him i hem diye anladim

2 yıl önce

db4471

Bende hem diye anladım yeni öğrenen için bu telaffuz zorlaştırıyor Yabancılar Türkçeyi öğrenirken kelimeleri doğru telaffuz etmek zorunda hissetmiyorlar.

1 yıl önce

seqde78

Duolingo süpersin

2 yıl önce

Tuncaytezc

Onun degil olmali

2 yıl önce

FaniKul1

Bunlar ingiliz ingilizcesini değil amerikan ingilizcesini öğretiyor galiba

2 yıl önce

Srreker

Nedense sende tarzanca ingilizce konuşuyorsun. Çok tuhaf dimi? :)

1 yıl önce

elifnehir5

aciklamadakini yaptim yqnlis dedi

1 yıl önce

bayantrabzonli

Onun değil mi değil mi yaa

1 yıl önce

suuperisi

onu degil veya ona degil olmasi gerekmiyor mu?

1 yıl önce

Ahmetoruc063

Onun değil olması gerek

1 yıl önce

HELLOKTTY

ARKADAŞLAR BENLE ARKADAŞ OPANA OLURUM ONU GORDUGUMDE CEVAP YAZARIM

1 yıl önce

DerKnacht

O değil. aynısnı yazdım yine de kabul etmedi bu ne :D

1 yıl önce

SametDemirok

Onun değil olcak. Cevap yanlış

1 yıl önce

AysunHajib

Bu neden notu qarip söylüyor

1 yıl önce

HseyinAvni

onu değil, not him, not her olabiliyor ama onun değil olmuyor çünkü onun his ve her kullanılıyor

zaten o değil ve onu değil aynı mantığa denk geliyor ama onun değil başka mantığı var

1 yıl önce

seyithalis

him olmalı

11 ay önce

NehirS0

Him telaffuz ederken hemm gibi söyluyor

11 ay önce

-Gamzeli.Hatun-
  • Not Him - yazdım neden olmadı? sorun mu var duolindo da? neden olmadı Neden.
10 ay önce

TuncayY3

Not him demiyo

10 ay önce

Celil840716

Kesinlikle ingilizcenin yanlış öğretilmesi "Nothim" "DeğilO" Yabancılar konuşurken ayırmazlar Nathim diye okurlar ve düşünüp durursunuz. İngilizce nazik bir dil degildir bunu unutmayın kaba ve tasdevri dili gibi. Sonuna please koyarsinizda bir b××× benzer. Tek guzel yanı olumlu , olumsuz , soru ve vss cumleri kurmak kolaydir.

9 ay önce

MahmutAyte2

qn

8 ay önce

azra253734

O degil olcak zaten cevap

8 ay önce

BordoKravat

Him onu/ona olarak kullanılır. Ona değil olmaz mı?

7 ay önce

ElifCanl

Hoporlör den ses gelmiyorrr

7 ay önce

Tahsin2220

Bu uygulamanin ta ann....

6 ay önce

krstrk

Merhem

5 ay önce

kenan15588

not değilim anlamına gelmiyordu

1 ay önce

TunaAcm

Not he,not she,olmaz mı

1 ay önce

Aytac178968

Him onu demek değilmi

3 hafta önce

KazimTosun

Not to him ile not him arasindaki fark tam olarak ne ?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Esasen cümleleri başında "It is..." var gibi düşünün. Baştaki "it is" atılarak cümle kısaltılmış.

It is not him: O değil.
It is not to him. Ona değil. (dahi bu cümle kulağa pek iyi gelmiyor.)
It is not his. Onunki değil.

10 ay önce

ErcanBulut2

Onu değil . Onun değil to yönelme halidir.

2 yıl önce

MustafaKur858651

To yonelme oldugu icin olabilir mi?

3 yıl önce

borabet

Apple not him. "Elma onun değil" oluyor, "onun değil" olması gerekmezmiydi?

3 yıl önce

Srreker

Ya sizde yuvarlayın çok takılmayın ya.

1 yıl önce

Mehme_t

"Not it, not she, not he" için "o değil" denilirdi de "not him" için o değil denildiğini ilk defa görüyorum. Ben ona değil diye ezberliyeceğim.

3 yıl önce

londra123456789

Garip

3 yıl önce

Azra442
Azra442

Onun olması gerekmiyo mu

3 yıl önce

RafiTozkop

Neden aydınlatıcı bir yorum yok? Soru gayet havada kalmış. :/

2 yıl önce

glsmbicer

Onun deil olmaliydi

2 yıl önce

selim41811

Kafa karisiyor ya

2 yıl önce

Buseferolacak

Him o mu demek şimdi?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"Him" cümleye göre farklı çevrilebilir. Örneğin:

1) "onu"
● Jill likes him. (= Jill, onu sever.)

2) "ona"
● Help him. (= Ona yardım et.)

3) "onunla"
● I will go with him. (= Onunla gideceğim.)

4) "o"
(işte dananın kuyruğunun koptuğu yer...) Aşağıdaki cümlede "he", "am/is/are"dan sonra geldiği için "him"e dönüşüyor.
●-Who is calling? Is it Mark? (= Kim arıyor? Mark mı?)
-Yes, it's him. (= Evet, o.)

Daha detaylı bilgi için şuraya göz atabilirsiniz:
http://www.dersimizingilizce.com/ingilizce-object-pronouns.html

10 ay önce

Srreker

O, onu . Vb cümleye göre ver anlamı.

1 yıl önce

opsiyo1

not them diyomuş gibi

1 yıl önce

HalilTepe1

Alıştırmada "Onu değil" diyo burda "o değil" nasıl oluyo anlamadım bende "onun degil" dıyom

1 yıl önce

MuhammetKo107872

Amk sizin

1 yıl önce

Onur16722

:-(

9 ay önce

burak2332

Not him yazdım gumledi

3 yıl önce

ByyExpert

O degilimin neresi yanlis ?

3 yıl önce

KahramanTa

Onun değil olması gerekmezmi

3 yıl önce

OnurmertTa

onun olacaktı neden olmadı

3 yıl önce

Arzubirol2

O değildir neden olmuyor??? ?

2 yıl önce

Arzubirol2

Pardon yanlış yazdım neden o değilsin olmuyor?

2 yıl önce

MegaFatih

Mantık acısından dusun dedigin kelimelere bak

2 yıl önce

rabiag3

Ben bu konuyu anlamadım

2 yıl önce

ErdemCakir

hers ne demek

4 yıl önce

denizalptekin

Onunki kız için erkek için him

3 yıl önce

serkanbaka

He is not degilmi bu anlami veren

3 yıl önce

Laninaezgi

Yok anlamı katar

3 yıl önce

snan13

Onun değil değil mi

3 yıl önce

xxsuperxx

not her diyo bu .ss bana öle geldı

3 yıl önce

hamdullahg

Ben.bisey anlamadim biri açıklayabilir mi?

3 yıl önce

MegaFatih

Not derken değil anlaminda kullanmis him kelimesinide özne olarak kullanmis yani not him

2 yıl önce

fahriuzar

Ceviriye baktım deil o çıktı

3 yıl önce

Laninaezgi

Translate öyle yapar :)

3 yıl önce

night_kiss000

Woman ın sesine bak :D anlaslmyo ya

3 yıl önce

CroxLex

"Onun değil" olması gerekmez mi ? Cevap "Onun değil" olmasa bile kesinlikle cevap "Onu değil" olamaz .

3 yıl önce

Bensu204805

bende o degil yapinca kabul etti

3 yıl önce

bjklikiz

Onu değil olmuyor mu

2 yıl önce

Fahrettin729811

O degil nedir ya saçmalama his kullanmış he degilki

2 yıl önce

Anar122009

Burda cavab "o degildir" se not he olmazdimi??

2 yıl önce

bulut330199

"Not it" ne demek

2 yıl önce

beymen

'onun değil' olabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir, o "not his" ya da "not hers"

4 yıl önce

suleelus

ama onun değil yazınca kabul ediyor. imla hatası olarak görüyor. isterseniz bi bakın

4 yıl önce

Onur16722

Herkez gıcıklığına eksi atiyoo

9 ay önce

suleelus

bir de "o değil" demek için "not it" falan olmalı gibi düşündüm ben de. cevap "onun değil" dir diye düşünüp öyle yazdım doğru kabul etti. herkes dikkat etmeyebilir düzeltilmezse yanlış öğrenenler olabilir. ve him "o" demek mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

suleelus

cankurtaran gibisiniz bazen :) teşekkürler. bir de bi sorum var duvarınıza yazdım.

4 yıl önce

saahip

Selcen hocam verdiginiz link cok yararlı oldu bu aciklamalariniz olmasa terkedip giderdim inanin bu diyarlari.ne kadar teşekkür etsekk az.yalniz orda ornekte verilmiş olan "Aradiginiz ogrenci benim"ile ben aradiginiz ogrenciyim turkce duşunup ingilizce konuşmak istediğimizde anlamsiz oluyor. Neden aceba.

3 yıl önce

AYEYilmaze

bebek oyuncağı

2 yıl önce

AzraKou

Dualingoyu sevenler burada mı

2 yıl önce

ethem4949

Arkadaslar dil ogrenmek isteyen beni takip etsin. Beraber yardimlasark ogrenelim bende sizi takip etcem

2 yıl önce

ardameric123

no im diyor ama iyiki not him yazmışım

2 yıl önce