"Nothim."

Çeviri:O değil.

4 yıl önce

50 Yorum


Berat_KR

Onun değil olması gerekmezmi

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Nesne zamirleri (me/you/him/her/it/us/them) cümleye göre farklı şekilde çevrilebilir. Örneğin:

1) "beni/bizi/onu" vs.:

● Jill likes him. (= Jill, onu sever.)
● Jane knows me. (= Jane, beni tanır/bilir.)

2) "bana/bize/ona" vs.:

● Help him. (= Ona yardım et.)
● Jane showed me the book. (= Jane bana kitabı gösterdi.)

3)"benimle/ondan" vs.:

(Edatlardan (to/at/for/with/than vs.) sonra)

● We are going WITH him. (= Biz onunla gidiyoruz.)
● Jane is looking FOR us. (= Jane bizi arıyor.)

4) "Ben/Biz/o" vs. olarak:

("Am/is/are" (Olmak) fiilinden sonra, cümlenin tamamlayıcısı olarak ve bu yapının kısaltmasında.)

●- Who is it? (Kim o?)
- It is me. (Benim)

●- Who is calling? Is it Peter?
- Not him. It's Joe. (-Kim arıyor? Peter mı?
-[Arayan kişi] o değil. [Arayan kişi] Joe.

1 yıl önce

muhammedyusufolg

Bu açıklamaya ihtiyacım vardı. Daha iyi anladım, Teşekkürler.

11 ay önce

semra155026

Gramer Turkce bilgiyi nereden ogrenebilirim

6 ay önce

semra155026

Inci hanim doyurucu bilgi tesekkurler bu izahlari hangi kaynaktan ogrenebilirim

6 ay önce

meral4465

Bi şey sorabilir miyim, his him olunca,her ne oluyor?

1 ay önce

abdulkadir581443

"Not he" desek olmaz mı?

1 ay önce

Laninaezgi

Him onu demektir his ise onun

3 yıl önce

ekaraoglu

"Ona değil " olması gerekmez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır. "ona değil" = "not to him". Tek başına "him" ya standart "o" ya da -i hali "onu" olur.

4 yıl önce

alidemir1986

Bu ingilizce de bir tuhaf ya da türkçe tuhaf. Not him derken "o değil" deniliyor madem "he not" da neyin nesi o zaman.

3 yıl önce

Ylmaz7708

Him=onu,ona,o demek his'le(onun)karıştırmayin

2 yıl önce

meral4465

He-his-him oluyor, She-her-?- ne oluyor kafam karıştı

1 ay önce

eyda683279

Not him ve not he arasındaki fark ne arkadaşlar ? Ya da "not he" diye bir şey yok mu acaba?

1 yıl önce

ethem4949

Doğru yaptim ama (o/you) (him/onu) demek değilmi

2 yıl önce

Srreker

You sen demek. He she it o demek.

1 yıl önce

AsyaSu3

You sen-siz demek . Onu/ona demek isterseniz him-her-it diyebilirsiniz

1 yıl önce

Celil840716

Kesinlikle ingilizcenin yanlış öğretilmesi "Nothim" "DeğilO" Yabancılar konuşurken ayırmazlar Nathim diye okurlar ve düşünüp durursunuz. İngilizce nazik bir dil degildir bunu unutmayın kaba ve tasdevri dili gibi. Sonuna please koyarsinizda bir b××× benzer. Tek guzel yanı olumlu , olumsuz , soru ve vss cumleri kurmak kolaydir.

1 yıl önce

HaleAydoga1

Ben bu kadini anlamiyorum

1 yıl önce

yamanyy

ingilizcenin bir deyim dili olduğunu unutmsak mı

3 yıl önce

ByHaCKeR

Bu nasıl cümle

3 yıl önce

bensu913584

Evet tşk

3 yıl önce

ahmeterdem40447

Him i hem diye anladim

2 yıl önce

seqde78

Duolingo süpersin

2 yıl önce

Tuncaytezc

Onun degil olmali

2 yıl önce

FaniKul1

Bunlar ingiliz ingilizcesini değil amerikan ingilizcesini öğretiyor galiba

2 yıl önce

Srreker

Nedense sende tarzanca ingilizce konuşuyorsun. Çok tuhaf dimi? :)

1 yıl önce

elifnehir5

aciklamadakini yaptim yqnlis dedi

2 yıl önce

bayantrabzonli

Onun değil mi değil mi yaa

2 yıl önce

suuperisi

onu degil veya ona degil olmasi gerekmiyor mu?

2 yıl önce

Ahmetoruc063

Onun değil olması gerek

1 yıl önce

HELLOKTTY

ARKADAŞLAR BENLE ARKADAŞ OPANA OLURUM ONU GORDUGUMDE CEVAP YAZARIM

1 yıl önce

DerKnacht

O değil. aynısnı yazdım yine de kabul etmedi bu ne :D

1 yıl önce

SametDemirok

Onun değil olcak. Cevap yanlış

1 yıl önce

AysunHajib

Bu neden notu qarip söylüyor

1 yıl önce

HseyinAvni

onu değil, not him, not her olabiliyor ama onun değil olmuyor çünkü onun his ve her kullanılıyor

zaten o değil ve onu değil aynı mantığa denk geliyor ama onun değil başka mantığı var

1 yıl önce

seyithalis

him olmalı

1 yıl önce

NehirS0

Him telaffuz ederken hemm gibi söyluyor

1 yıl önce

xNurseGirlx
  • Not Him - yazdım neden olmadı? sorun mu var duolindo da? neden olmadı Neden.
1 yıl önce

TuncayY3

Not him demiyo

1 yıl önce

MahmutAyte2

qn

1 yıl önce

azra253734

O degil olcak zaten cevap

1 yıl önce

BordoKravat

Him onu/ona olarak kullanılır. Ona değil olmaz mı?

11 ay önce

ElifCanl

Hoporlör den ses gelmiyorrr

11 ay önce

Tahsin2220

Bu uygulamanin ta ann....

10 ay önce

krstrk

Merhem

9 ay önce

kenan15588

not değilim anlamına gelmiyordu

5 ay önce

TunaAcm

Not he,not she,olmaz mı

4 ay önce

Aytac178968

Him onu demek değilmi

4 ay önce

Sargll

Incikin tesekkurler daha iyi anladim

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.