Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Мені потрібна добра порада."

Переклад:I need good advice.

0
2 роки тому

6 коментарів


vasyapb

Чому відповідь "I need a good advice" неправильна?

5
Відповісти2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Мабуть тому, що Порада - абстрактне поняття, а не якийсь окремий предмет.

3
Відповісти2 роки тому

fish-key

Погоджуюсь з vasyapb. Це злічуваний іменник: одна порада, дві поради,... Має бути артикль.

0
Відповісти7 місяців тому

XeeAccel
XeeAccel

Тому що advice - незлічуваний іменник

5
Відповісти2 роки тому

vosaul

В інтернеті рябить від заголовків "10 корисних порад... " :)

0
Відповісти1 рік тому

XeeAccel
XeeAccel

The ten pieces of good advice

0
Відповісти1 рік тому