1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мені потрібна добра порада."

"Мені потрібна добра порада."

Переклад:I need good advice.

April 9, 2016

13 коментарів


vasyapb

Чому відповідь "I need a good advice" неправильна?


Fb8U1

Мабуть тому, що Порада - абстрактне поняття, а не якийсь окремий предмет.


fish-key

Погоджуюсь з vasyapb. Це злічуваний іменник: одна порада, дві поради,... Має бути артикль.


Dmy_S

Не конче. Останні досягнення британських учених (лінгвістів) призвели до трансформації цього старовинного корисного в житті терміну зі злічуваної в незлічувану форму :) Мабуть, їм там так зручніше. А якщо кому кортить надані ним (йому) поради порахувати, радять використовувати конструкцію "a (two, ten...) piece[s] of advice".

ЗІ. Шкода тільки, що в курсі нам такі подробиці ніхто не пояснює - бултихайся як хочеш сам.


Fb8U1

Якщо хтось хоче почитати, про що пише Дмитро, то це тут: https://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/advice-or-advise?q=Advice Цей приклад ще раз показує, що калька із рідної мови може підвести. Англійці конструюють речення іншим способом і наші Поради їм байдужі :) Принагідно зверну увагу, що іменник advice (порада) читається не так, як дієслово advise (радити).

Якщо зважати на те, що цей курс - для початківців, то не дивно, що про такі тонкощі тут не говорять. А обговорення і створені якраз для того, щоб користувачі самі шукали відповіді самостійно і ділилися своїми знахідками.


Mr.Xee

Тому що advice - незлічуваний іменник


vosaul

В інтернеті рябить від заголовків "10 корисних порад... " :)


Mr.Xee

The ten pieces of good advice


Yuri257892

Навіщо тут the?


Rbise1

А якщо мені потрібна не одна порада а декілька і ще з різних питань, а ви розказуєте що вона незлічувана, тоді як бути


Dmy_S

А якщо мені потрібно декілька великих купок грошей на декілька різних жирних забаганок, а гроші - це незлічуваний іменник, то як жити далі? ))

Для кількох конкретних порад є конструкція: "some pieces of advice", тобто, декілька кавалків, відгризених від єдиної величезно-незліченуваної загально-всесвітової поради на всі випадки життя.


deniko
Mod
Plus

Окрім advice, що англійською є незлічумальним іменником, а українською - злічувальним, я ще довго звикав до toast = тост, грінка. У нас теж злічуальний іменник, а англійською незлічувальний - й ані невизначений артикль не поставиш, ані не порахуєш. Суцільні обмеження :)

I want two slices of toast

I want some toast


Dmy_S

Згоден, дика дрімуча нація )))
Хоча в останньому випадку я можу простежити якусь логіку: якщо хліб незлічуванний, то чим грінки краще?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.