"Whatisspecialaboutthem?"

Çeviri:Onların nesi özel?

4 yıl önce

35 Yorum


Chotanak

About'u ne için kullanıyoruz? Kullanılmazsa anlam nasıl bozuluyor?

4 yıl önce

MuratYuksel44

"Special them" tümcesinin anlamı yok gördüğünüz üzere. Bu iki sözcüğü bağlamak için bir şeyler gerekir. Special of them: onların özeli/özel bir şeyi Special about them: onlar hakkında özel, onlara özel, onlarla ilgili özel olan (şey) Vb.

3 yıl önce

serhatalii

Anladım güzel cevap teşekkür ederim

2 ay önce

EdaAkd
EdaAkd

Ben de onu anlamaya çalışıyorum ve hala anlamadım :-\

4 yıl önce

najaftom

Selcen cim ozel kelmesine bana bir masal diye bilirmisin lütfen!ben yabanci

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özel=special. sormak istediğin ne/what do you need an explanation for?

4 yıl önce

serdaro81

Hmm Türkçeyi de fena konuşmuyorsun ha/ However, she's not talking to you bad

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Çok sorgulamak yerine "What is special about ...." cümlesini bir kalıp olarak düşünün ve devamına istediğiniz şeyi getirin. What is special about Duolingo? ;)

4 ay önce

ErdiYilmaz

''Onlar hakkında ne özel?'' diye çevirdim. Bu çeviri de doğru mudur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet olur, ama kulağa biraz da tuhaf gelmiyor değil çok kullanmayız bu şekilde bir cümle Türkçede sanki.

4 yıl önce

e.fiski

"onlar hakkında özel ne" bunu hiiiç kulllanmayız :)

4 yıl önce

ismail912039

Ama bunu kullanabiliriz onların hakkında özel olan nedir

7 ay önce

emr_ock

'Onlarla ilgili ozel nedir' cikarabildigim ama 'onlarla ilgili ozel ne var' olarak duzeltildim.. 'Var' anlamini turetmek insafsizlik degilmidir :)

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

'Onlarla ilgili ozel nedir' cümlesi Türkçede anlamsız.

3 yıl önce

ReCo741280

:) açiklaman da bir tuhaf olmuş

5 ay önce

havvayavuz

Aynı şekilde çevirdim kabul edilmedi

4 ay önce

zahide109516

Onların özelliği nedir?dedim neden doğru değil anlamadım.

3 yıl önce

EmreKayles

Onların ozelligi ne . buna yanlış dedi dogrusu onlari özel kılan ne ymis

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü sizinki bambaşka bir anlam taşıyor.

4 yıl önce

zgeAydn1

about ne için kullanılmış anlam veremedim yardımcı olur musunuz lütfen ?

4 yıl önce

Fatihifi

About a biri cevap versin

4 yıl önce

tolgasalih

About ??????????

3 yıl önce

ocalikus

onların özeli nedir? cevabı olmaz mı?

3 yıl önce

VeyselAybakan

"Onları özel yapan nedir" i de kabul etti.

3 yıl önce

omaurardan

onlar hakkındaki özel şey ne? diye çeviri daha mantıklı.

3 yıl önce

cagripnr

'onların özelliği ne? 'neden olmadı

2 yıl önce

ufukkurum

Ozelime girme kardesimmm :)

2 yıl önce

areyoudisko

"Onları özel kılan ne" diye çevirimi olur ya. Bu olsa olsa "onların özelliği ne" demektir.

1 yıl önce

Berkay62585

Cok ogretici oluyor boyle cumleler

6 ay önce

cesur_35

Onların özeli nedir deyince neden olmuyor.

6 ay önce

aliihsan20

Onların özeli nedir? Şeklinde de çevrilebilir sanırım.

6 ay önce

Sreyya289535

"Onlarda var olan özellik ne?" ve "Onların nesi özel?" arasındaki fark nedir acaba?

2 ay önce

Oguzhankahraman

Onların hakkındaki özel nedir? Cevabını neden doğru almıyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu Türkçe cümlenin ne anlama geldiğini, nasıl bir durumda kullanılabileceğini söylerseniz ekleyebilirim. ama bana çok anlamsız geldi

4 yıl önce

saacar

Onların özelliği nedir. Yazdım kabul etmedi . ?? AYNI ANLAMA GELMEZ Mİ !!

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.