"What is special about them?"

Çeviri:Onların nesi özel?

January 12, 2014

41 Yorum


Chotanak

About'u ne için kullanıyoruz? Kullanılmazsa anlam nasıl bozuluyor?

February 3, 2014

MuratYuksel44

"Special them" tümcesinin anlamı yok gördüğünüz üzere. Bu iki sözcüğü bağlamak için bir şeyler gerekir. Special of them: onların özeli/özel bir şeyi Special about them: onlar hakkında özel, onlara özel, onlarla ilgili özel olan (şey) Vb.

August 14, 2015

serhatalii

Anladım güzel cevap teşekkür ederim

September 27, 2018

EdaAkd

Ben de onu anlamaya çalışıyorum ve hala anlamadım :-\

August 8, 2014

sawashian

Çok sorgulamak yerine "What is special about ...." cümlesini bir kalıp olarak düşünün ve devamına istediğiniz şeyi getirin. What is special about Duolingo? ;)

August 7, 2018

bazda4

dil kalıplarla ögrenilir diyorsun :D

April 23, 2019

cagtas

Her şeye kalıp demeyi çok seviyorsunuz

September 15, 2019

ErdiYilmaz

''Onlar hakkında ne özel?'' diye çevirdim. Bu çeviri de doğru mudur?

January 12, 2014

Selcen_Ozturk

evet olur, ama kulağa biraz da tuhaf gelmiyor değil çok kullanmayız bu şekilde bir cümle Türkçede sanki.

January 12, 2014

e.fiski

"onlar hakkında özel ne" bunu hiiiç kulllanmayız :)

February 21, 2014

ismail912039

Ama bunu kullanabiliriz onların hakkında özel olan nedir

April 29, 2018

emr_ock

'Onlarla ilgili ozel nedir' cikarabildigim ama 'onlarla ilgili ozel ne var' olarak duzeltildim.. 'Var' anlamini turetmek insafsizlik degilmidir :)

March 1, 2015

Selcen_Ozturk

'Onlarla ilgili ozel nedir' cümlesi Türkçede anlamsız.

March 1, 2015

ReCo741280

:) açiklaman da bir tuhaf olmuş

June 17, 2018

havvayavuz

Aynı şekilde çevirdim kabul edilmedi

July 16, 2018

TunaAcm

Selcen hanım onların özelliği ne dogru kabul edilmezmi acaba

February 24, 2019

najaftom

Selcen cim ozel kelmesine bana bir masal diye bilirmisin lütfen!ben yabanci

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

özel=special. sormak istediğin ne/what do you need an explanation for?

March 17, 2014

zahide109516

Onların özelliği nedir?dedim neden doğru değil anlamadım.

November 7, 2015

EmreKayles

Onların ozelligi ne . buna yanlış dedi dogrusu onlari özel kılan ne ymis

March 17, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü sizinki bambaşka bir anlam taşıyor.

March 17, 2014

zgeAydn1

about ne için kullanılmış anlam veremedim yardımcı olur musunuz lütfen ?

November 20, 2014

Fatihifi

About a biri cevap versin

November 21, 2014

tolgasalih

About ??????????

March 11, 2015

ocalikus

onların özeli nedir? cevabı olmaz mı?

March 24, 2015

VeyselAybakan

"Onları özel yapan nedir" i de kabul etti.

April 17, 2015

omaurardan

onlar hakkındaki özel şey ne? diye çeviri daha mantıklı.

October 7, 2015

saacar

Onların özelliği nedir. Yazdım kabul etmedi . ?? AYNI ANLAMA GELMEZ Mİ !!

December 6, 2015

cagripnr

'onların özelliği ne? 'neden olmadı

April 22, 2016

ufukkurum

Ozelime girme kardesimmm :)

August 10, 2016

areyoudisko

"Onları özel kılan ne" diye çevirimi olur ya. Bu olsa olsa "onların özelliği ne" demektir.

August 8, 2017

Berkay62585

Cok ogretici oluyor boyle cumleler

May 10, 2018

cesur_35

Onların özeli nedir deyince neden olmuyor.

May 28, 2018

aliihsan20

Onların özeli nedir? Şeklinde de çevrilebilir sanırım.

June 4, 2018

Sreyya289535

"Onlarda var olan özellik ne?" ve "Onların nesi özel?" arasındaki fark nedir acaba?

October 1, 2018

Elif783425

Onlar ozel yapan ne diye cevirdim yapan anlamini vericek sozcugu about olarsk dusunebiliriz aslinda oyle degildir ama aynida olamaz turkcesi

December 10, 2018

kadir133291

biz de düşünüp duruyoruz about = hakkında kelimesi nereye gelecek diye

December 21, 2018

Meliha600717

Onların özelliği nedir dedim hata verdi

January 22, 2019

mustafa447093

ONLAR HAKKINDAKİ ÖZEL NEDİR? dedim kabul etmedi

February 28, 2019

brahim398198

Onlar hakkında ne özeldir aynı anlam değil mi?

March 2, 2019

mustafa447093

ONLARIN ÖZELİ NEDİR

March 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.