A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I sleep during lunch."

Fordítás:Ebéd közben alszom.

4 éve

51 hozzászólás


nagyi60

Jó étvágyat, jó lenne ha a mondatoknak értelme is volna.

4 éve

GrbeOzmin

Igen

2 éve

SzCsHajnal

VÉGRE SIKERÜLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 éve

Kata_Varga

Alszom az ebéd alatt. (mint időtartam)

4 éve

Nitram.
Nitram.

Oké, de ezt innen nem tudjuk javítani. http://www.duolingo.com/comment/1468983

4 éve

CyberNessy91

Elég baj ha elalszik ebéd közben :-D

3 éve

Lord_Raven

Furcsa szokás ez, bizony! :D :D

3 éve

jcsabax
jcsabax

Viszont nagyon hasznos, hiszen ha ügyesen csinálja, akkor pihen is és táplálkozik is egy időben. :D

1 éve

SzCsHajnal

ja

1 éve

Zsolt33

Érdekes mondat. Fordítás nyelvtanya ok,csak az a kérdés,hogy: Hogy lehet ebéd közben aludni :)

3 éve

ErikaMam

na igen, legfeljebb ebedidoben...

3 éve

gergomolnar2003

Érthetetlenül mondja a "during"-ot.

3 éve

Oktimea

Élő beszédben még ennél érthetetlenebbül is mondják :( Jobb itt megszokni és nem érhet meglepetés :)

2 éve

SzCsHajnal

én tudok lesni

1 éve

TaryBence

Esküszöm kipróbálom.

3 éve

Mandarinostorta

Hehe.... szerintem is kicsit fura a mondat, de.... nekem sikerült ezt megvalósítani. :) Még régebben történt. Nagyon fáradt voltam, és éhes is. Leültem kajálni (krumplifőzeléket), és kb. a felénél tartottam lenyeltem a falatot, eldőltem a tányér mellé, mint kisdiák amikor lapít az iskolapadban és bealudtam. :)

2 éve

Kriszmet

Gratula, lehet miattad találták ki ezt az épeszű mondatot! :D

2 éve

LrntTams

Ebéd időben szerintem is,azaz kaja után :)

3 éve

zszsika

El van írva a helyes válasz

4 éve

roszeli

Alszom ebédidőben. Hm?

3 éve

gergomolnar2003

Normális Magyar nyelvben tényleg így mondjuk...

2 éve

blacksky977

A during azt is jelenti: ... során?! Én azt írtam: Én alszom az ebéd során : ) ... persze, hogy nem jó!!! De miért nem?

3 éve

vaczak

Az ebéd közben elalszom szerintem logikusabb..bár nem tudom hogy csinálja :D

3 éve

bencecsaba

Drinknek lehet érteni!!!!

3 éve

dorcikamorcika3

En nem szoktam ebed kozben se ebed alatt se aludni , de ok tudjak...

3 éve

ViktriaJak2

Há mán mejen szokás ez :D jó étvágyat a kendnek ...de ahogy magyarban,mint angolban is meg kell tanulnunk a hülyeségeket is xDD

3 éve

Viktor844899

Igen furcsa szokás nem?

3 éve

batoa

Szerintem is ebédidő alatt. ebéd alatt "mint étel" alatt nem alszunk.

3 éve

beren58

És még nem fulladt bele az ennivalóba? Ebédidőben alszom-nak több értelme van, nem?

3 éve

Mancur

Ebéd közben alszom, mert bebasztam, mint az albánszamár...így volna értelme a monatnak!

2 éve

Mancur

Mondatnak...javítva!

2 éve

s_eszty

Ez már mi

2 éve

s_eszty

:D

2 éve

TomiTran

Ebed kozben hogy lehet aludni???

2 éve

KovcsRka5

Elalszom ebéd közben. Az fura.

2 éve

happydaddy62

Mi különbség a during és a while között? ....tudná valaki?

2 éve

AlexiaFait

Ez hulyeseg

2 éve

Csacsika2

én alszom, közben ebédelek ! én alszom, miközben ebédelek ! - miért kell a /mi/ miközben?

2 éve

angolvizsg

Az miért nem jó hogy alvás közben ebédelek?

2 éve

KunnHordsv

Remelem ezt soha nem.kell.elesben hasznalnom. Olyan ertelmetlen

2 éve

Sanel399287

Úr isten ennek a mondatnak nincs értelme.

2 éve

ViktorKovc7

Jó lenne ezt javívtani!

2 éve

VcziKristf

Hogy milyen illetlenek vannak el se hiszem hogy a hülyeséget is meg kell tanulnunk >:(

2 éve

Gyula2191

Olyan mintha a duringot,drinknek mondaná!

2 éve

bandris05

xd, lol, yolo

2 éve

ErnoXD

Azt írtam amít kért mégsem fogadta el

2 éve

kaizermate

Tyűha! Eléggé érdekes!-Na és mi volt az ebéd?

2 éve

_kmark_

én alszok ebéd során <-- miért nem jó?

2 éve

pista1231

Csak azért mondjátok mert rossz lett!

2 éve

The_Martin

:o az jó

1 éve

Berni834010

Hat ez szép! Ebéd közben alszom??? Azt hogyva p......??? Fuck logik XD

1 éve