1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are among us!"

"They are among us!"

Fordítás:Köztünk vannak!

January 12, 2014

20 hozzászólás


Schwarzchef

Van szabaly, hogy mikor among es mikor between?


ZoltnCsvri

Nagyon jó oldalra mutat a linked. Mindenkinek érdemes lenne ott olvasgatnia aki angolt tanul. Köszi :)


DomovoyHUN

Ha már a jó oldalaknál és az angol tanulásnál tartunk. Hol másutt? :))) Nekem ez is nagyon tetszik, érthető, és sok hasznosat tudtam meg belőle. Ráadásul imádnivalóan magyaráz a néha kicsit bohókás kanadai nőci. Check this out! :D http://www.youtube.com/user/EnglishLessons4U


SeTHerceg

Aliens are amoung us! XD


dora910411

nekem is elfogadja!


BlintErdly

Nem fogadta el a közöttünket csak a köztünket:-( Ízlelgettem a szót és lehet, hogy nincs igaza.... a közöttünk inkáb csoportra, a közttünk meg kettőnk közöttre vonatkozik. De akkor miért nem between? Szerintem a jó válasz közöttünk.


TothErika

Nekem elfogadta, hogy "közöttünk vannak"


armiba

Az "among" használata arra utal, hogy körünkben vannak, közénk tartoznak. A "közöttünk vannak " is jelenti ugyanezt, de azt is jelentheti, hogy a térben éppen közöttünk helyezkednek el, és egyébként semmi közünk hozzájuk. Ezért a "körünkben vannak" és a "közénk tartoznak" fordítás helyesebb. Különösen helytelen az, hogy egy nem eléggé körültekintő fordítást kizárólagosan helyesnek fogad el a program. Javítandó!!


erdos.gota

NEKEM IS EZ JUTOTT ELŐSZÖR AZ ESZEMBE...LOOOOL.


zsanii11

Ugy tudtam , hogy a kozottunk "between" de akkor nem tudom


TthAlvin

Google fordító


Lana450062

nagyon okos duolingo!!!!!!!!!!!!!!!!-_-


BlueWorld7

A köztünk szót miért nem fogadja el?


villoplusi

ez ugyanaz mint a " they are between us"! ráadásul úgy hangzik hogy "aramang" egyben!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.