"They are among us!"

Fordítás:Köztünk vannak!

4 éve

20 hozzászólás


Schwarzchef

Van szabaly, hogy mikor among es mikor between?

4 éve

ZoltnCsvri

Nagyon jó oldalra mutat a linked. Mindenkinek érdemes lenne ott olvasgatnia aki angolt tanul. Köszi :)

4 éve

DomovoyHUN

Ha már a jó oldalaknál és az angol tanulásnál tartunk. Hol másutt? :))) Nekem ez is nagyon tetszik, érthető, és sok hasznosat tudtam meg belőle. Ráadásul imádnivalóan magyaráz a néha kicsit bohókás kanadai nőci. Check this out! :D http://www.youtube.com/user/EnglishLessons4U

4 éve

SeTHerceg

Aliens are amoung us! XD

4 éve

Kata_Varga

közöttünk?

4 éve

dora910411

nekem is elfogadja!

4 éve

BlintErdly

Nem fogadta el a közöttünket csak a köztünket:-( Ízlelgettem a szót és lehet, hogy nincs igaza.... a közöttünk inkáb csoportra, a közttünk meg kettőnk közöttre vonatkozik. De akkor miért nem between? Szerintem a jó válasz közöttünk.

4 éve

TothErika

Nekem elfogadta, hogy "közöttünk vannak"

4 éve

armiba

Az "among" használata arra utal, hogy körünkben vannak, közénk tartoznak. A "közöttünk vannak " is jelenti ugyanezt, de azt is jelentheti, hogy a térben éppen közöttünk helyezkednek el, és egyébként semmi közünk hozzájuk. Ezért a "körünkben vannak" és a "közénk tartoznak" fordítás helyesebb. Különösen helytelen az, hogy egy nem eléggé körültekintő fordítást kizárólagosan helyesnek fogad el a program. Javítandó!!

2 éve

1hugamer

ALIENS!

3 éve

erdos.gota

NEKEM IS EZ JUTOTT ELŐSZÖR AZ ESZEMBE...LOOOOL.

3 éve

DvidKolbe

Nekem is :D

1 éve

zsanii11

Ugy tudtam , hogy a kozottunk "between" de akkor nem tudom

2 éve

JenPlFenyv

The man

2 éve

TthAlvin

Google fordító

2 éve

Lana450062

nagyon okos duolingo!!!!!!!!!!!!!!!!-_-

1 éve

BlueWorld7

A köztünk szót miért nem fogadja el?

1 éve

villoplusi

ez ugyanaz mint a " they are between us"! ráadásul úgy hangzik hogy "aramang" egyben!!

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.