Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Mein Mitarbeiter kennt die technischen Daten."

Çeviri:Çalışanım teknik bilgiye sahip.

2 yıl önce

11 Yorum


sultan899371

İş arkadaşım yazmıyor , çalışanım olarak çevrilmiş bence de doğru iş arkadaşı Kollege çünkü

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Doğru tercüme bende "arkadaşımın teknik bilgisi var" olarak göründü. Aslında bu cümlenin Türkçe tercümesinin "İş arkadaşım teknik verileri tanıyor/biliyor" şeklinde olması gerekmez miydi?

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Haydaaa bu kez de "Çalışanımın teknik bilgisi var" şeklinde tercüme edildi.

1 yıl önce

ozlyr
ozlyr

"İş arkadaşımın teknik bilgisi var" kabul edilmiyor?

1 yıl önce

sonersnor

'die daten' plural olmasına rağmen 'teknik bilgiler' yazdığımda kabul etmiyor. NEİN!

1 yıl önce

BK.Korkmaz

iş arkadasım teknik verileri biliyor

1 yıl önce

BK.Korkmaz

iş arkadasım teknik bilgileri biliyor neden olmuyor?

11 ay önce